Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#3133933
Na lang wikken en wegen, het twijfelen om Max te houden maar dat ging niet omdat Max zelf meer rust nodig had, hebben we de knoop doorgehakt.

Er kwam een pup bij. Basco is alweer bijna 7 en kaine alweer 4.
Mooie leeftijden om te helpen met de opvoeding van een pup.

Bij verschillende fokkers geweest, verschillende teleurstellingen en dan eindelijk een pup gevonden.

Zijn naam is Zeno van de broekse hoeve:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zeno is 8 weekjes jong.
Laatst gewijzigd door renate1985 op ma 13 jul 2015, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door renate1985
#3134002
Dank jullie  :-*
Zeno is echt een lieverd. Hij liet ons vanmorgen uitslapen tot 6.00uur.
Zijn bench is al 2 nachten netjes droog! In huis 2 plasjes en de rest allemaal netjes buiten.

Alleen de kat moet het nog ontgelden bij de kleine smurf. Snoopy heeft 1x flink terug gebeten en toen had hij wat meer respect. Maar ja gisteren avond was dat ook afgelopen want hij pakte Snoopy bij de staart en wilde hem zo de woonkamer mee doortrekken  :O laat dat nou net niet de bedoeling zijn.
Zeno op zijn kop gegeven en Snoopy maar even de woonkamer uit gelaten. Snoopy kan hoog zitten en naar boven gaan maar blijft gewoon zitten waar die zit als het kleine monster eraan komt.

Ach eens komt het goed  ;D

Basco is helemaal weg van Zeno. Die vind het geweldig zo een kleine druif. Kaine weet niet zo goed wat die ermee aan moet. Hij loopt grommend weg als Zeno komt maar zelf zoekt hij Zeno ook op en dan vind hij het wel leuk. Kaine gaat voor een paar dagen op pijnstillers om te zien of hij dan niet meer zo een brompot is want ik heb het vermoeden dat het door de artrose komt ondanks dat hij niet mankt.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3134028
Proficiat met de (nu nog) kleine Zeno. Ik ken die kennel nog van vroegèh, toen ik nog Duitse Herders fokte.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door