Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3133357
Vandaag het vervolg  :-X
De halve zolen gaan gewoon hun gang .... politie lijkt niets te doen en de d.a mag voor de rechter verschijnen
Er komen ook wat mensen aan het woord die de zwanendrifters niet op hen terrein wilden hebben
Maar dan hoor je een bord neer te zetten , en het zo nodig voor te lezen want men kan ook met een analfabeet te maken hebben
Onvoorstelbaar  :-X

http://binnenland.eenvandaag.nl/tv-item ... welijks_in
#3133364
Ik snap daar helemaal niets van. Van een kerels zeg! Puur agressief en hoe ze dan met die kuikens omgaan. De volwassen dieren stapelen en het dan vreemd vinden dat er 1 doodgaat? Na al die stress? Ik snap toch niet dat dat maar zo kan. Jezelf swanen toe eigenen, ze tatoeëren en leewieken en weer loslaten, voor de fok en voor de verkoop. Die kerels werken voor het waterschap als muskusratvangers en verdienen dan illegaal een lekker centje bij met dat (illegale) driften.   
#3133395
keetje schreef: Ik snap daar helemaal niets van. Van een kerels zeg! Puur agressief en hoe ze dan met die kuikens omgaan. De volwassen dieren stapelen en het dan vreemd vinden dat er 1 doodgaat? Na al die stress? Ik snap toch niet dat dat maar zo kan. Jezelf swanen toe eigenen, ze tatoeëren en leewieken en weer loslaten, voor de fok en voor de verkoop. Die kerels werken voor het waterschap als muskusratvangers en verdienen dan illegaal een lekker centje bij met dat (illegale) driften. 


Ja , ook dat nog he , zoiets werkt ook nog voor het waterschap , niet bepaald van onberispelijk gedrag  ::)
#3133890
kiara schreef: en waar komt het zwanenvlees vandaan wat hier soms aangeboden word  ::)
Als je zoveel geld kan krijgen voor een koppel wilde siervogels, draai je ze echt de nek niet om voor het vlees lijkt me.
#3133994
Gestoord is deze wereld wel. Aan de ene kant krijgen ze kennelijk 1500 euro voor een koppel zwanen. Aan de andere kant worden ze afgeschoten wegens schade beperking en vreten onze honden ze op :-X

Ik snap niet zo goed waarom zwanen dan niet op een diervriendelijke manier gevangen kunnen worden en verkocht kunnen worden aan lui die ze kennelijk wel graag willen hebben (en er dik geld voor betalen.....)? Hier is het lampje uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door