Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
#3133579
Voor iedereen die op BP al die jaren met Tjerk en ons hebben mee geleef weer een nieuw hoofdstuk in het grote boek van Tjerk.
Ik heb de laatste tijden niet veel van me laten horen. Lezen deed ik wel af en toe, maar schrijven was/is vaak te vermoeiend.

Met Tjerk gaat het goed, voor zijn doen is hij erg fit. Hij werkt daar ook elke dag aan. Als moeder mag ik met gepaste grote trots zeggen dat hij 25 kilo zwaarder is geworden de afgelopen 2 jaar. Nog steeds geen greintje vet, maar wel veel meer spieren!

Nu is het na veel overleg met de chirurgen zover dat hij voor hopelijk de laatste zeer grote operatie mag komen.
Ze gaan weer de schedel open maken, het botluik zit niet goed en er zijn delen waar de schedel niet dicht is.
Al met al kan je daar niet zonder gevaar mee verder leven.
Dat moet dus opnieuw.
Als het "dak" eraf is worden er wat vergroeingen weg gehaald op de plek waar anders je voorhoofdsholte zit, een werkje vlakbij de hersenen. Ook wordt er vis het botluik een oogkas reconstructie gedaan, in hoeverre dat gaat lukken weten we niet.
Als dat allemaal klaar is wordt het luik weer opnieuw terug gezet en krijgt hij een schedelreconstructie.

We hopen dat jullie weer willen duimen voor een goed verloop en herstel. Het is allemaal niet zonder risico's dat spreekt voor zich.

thuis zijn we alles aan het voorbereiden. Donderdag is de opname en vrijdag is de operatie in het UMCG.
ik heb een bed naast Tjerk gekregen. Hij is vrijdag om 7.00u aan de beurt en we hopen hem s avonds weer te kunnen zien met weer een nieuwer en deze keer mooier gezicht.

groetjes aan allemaal,

Isje en Ro
Door Lizzy
#3133583
Oh jee, ja, dit is wel heel spannend! Vanzelfsprekend gaan we enorm hard duimen dat Tjerk de operatie heel goed doorstaat en daarna super snel en goed hersteld :-*

Fijn dat hij zo fit is en lekker aangekomen is! We willen eigenlijk best wel weer eens een fotootje van jullie knappe vent zien ::) :biggrin2: :-*

Sterkte met naar de operatie toeleven de komende dagen. En sterkte vrijdag. Ik denk aan jullie :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3133596
Ik duim ook voor jullie!

Wat goed dat er een bed voor jou is. Het is een hele spannende ingreep en wachten erop is ook heel zwaar. Ik hoop zo dat het goed gaat en dat jullie kanjer verder kan met genieten van zijn leven!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door