Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3133294
https://www.ortho.nl/educatie/algemene-orthomoleculaire-voedingsleer

Ik kwam in mij speurtocht deze opleiding/cursus tegen.
Wij eten/ leven al langer volgens het Paleo principe en zou ook graag meer willen weten over de orthomoleculaire geneeswijze.
Eigenlijk zou ik wel een opleiding klinische Psycho Neuro Immunologie (kPNI) willen gaan doen maar dan heb ik niet voldoende vooropleiding en ja de kosten lopen dan ook wel hard op........................

En dan is het natuurlijk de vraag wat je er mee wilt en kunt doen.
Vind het wel heel interessant en merk zelf wat een leefstijl verandering met je kan doen.

Dus als iemand ervaringen of tips heeft in deze of soortgelijke opleidingen/ cursussen dan hoor ik dat graag.
#3133604
petramarcel schreef: Welke heb je gevolgd en wat is je ervaring?
Ik heb alle Homeopathiestudies gevolgd die ze hadden, Medische Basiskennis HBO I en II, Ziektenleer en Anatomie,  Start je eigen praktijk, en ik heb de studie Diergezondheidsadviseur gedaan. Dit alles met heel veel plezier en ik wil nog altijd de Materia Medica doen, maar dat is toekomstmuziek.
Ik ben geen praktijk begonnen, deze studies heb ik gedaan om dat ik dat heel graag wilde, omdat ik mezelf wilde bewijzen en omdat het belangrijk was voor mijn personeelsdossier. Maar ik pas alles nog dagelijks toe, vooral de homeopathie, zowel bij mens als dier.
#3133673
petramarcel schreef: Ok dat zijn er pittig wat, goed hoor.
Dan beviel het vast.
Hoe kwam je bij Solgar terecht
Zie dat ze nu veel voor de halve prijs hebben dat is ook wel erg prettig. :)
Gee idee hoe ik daar terecht ben gekomen eigenlijk, het is al zo'n tijd geleden. Ik ben daar denk ik in 1994 begonnen met studeren., dus niet via internet in elk geval! :biggrin2:
#3133674
El_Kato schreef: Heb ook even gekeken en ze hebben een leuk aanbod met redelijk prijzen. Denk wel dat het vrij pittig is en dat je een goede discipline moet hebben als ik de lesopbouw zie en omdat het alleen thuis studie is.
Dat is zo, je moet er heel hard voor werken. Achteraf verbaas ik me erover dat het allemaal zo goed is gegaan, studeren gecombineerd met een meer dan fulltime leidinggevende baan en voor het huishouden zorgen, het was niet niks. Ik nam vaak tussen de middag een uur extra vrij en ging studeren, daarna weer aan het werk. En op zaterdag een stil huis, kaarsje aan en met mijn kop in de boeken. Maar ik had er echt lol in, dat zal gescheeld hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door