Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3133342
Ik heb nu de k9 natural binnen gekregen voor de vakantie alleen op de verpakking staat een andere voedingsrichtlijn dan dat ik overal op Internet lees. Op de verpakking staat voor 10kg 25gr per 24 uur alleen dat is op de meeste sites 50gr. Wat houden jullie aan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
#3133541
Ik geef mijn tibetaantjes ook een kwart. Een van de twee gaat halverwege de vakantie muiten maar dan gooi ik er wat blikjes vis of blikvoer voor honden doorheen. Hij is normaal meer afwisseling gewend natuurlijk.

Kwalitatief is het echt superspul! Mega duur maar ze doen het hier echt super erop. En ik hoef niet te denken aan hoe ik het vlees bevroren mee krijg of daar bevroren houdt. Met warm weer. Het ook niet zo bederfelijk. Qua ontlasting is het precies kvv. Dus erg fijn
#3133987
Ja dat scheelt. Ik doe het met zon grote bak met mijn twee grote tibetanen. Heb ook wel jaren barf grhaald maar dat was iedere dag rekening houden, kopen etc. En geen ruimte meer over in de koelkast omdat die vol lag met vlees (caravan koelkast). Die grote bak kan ik wel heel de vakantie voor voeren
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door