Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3133252
Hiep hiep hoera....onze Hugo 6 jaar!  :smitten:
Afbeelding

En als je jarig bent krijg je taart...zelfgebakken eierkoek met geitenyoghurt en banaan
Afbeelding

Het smaakt prima!
Afbeelding

Kom maar binnen vliegjes...Ollie houdt het gordijn voor jullie open  ::)
Afbeelding

Zijn tuig kon bijna niet meer dicht dus tijd voor een nieuw stoer tuig.
Afbeelding

Oliver 14 weken en inmiddels al 9,5 kg!  :smitten:
Afbeelding
Door fransbulletje
#3133287
smulpaap schreef: Gefeliciteerd (met ) Hugo  :-*
En wat een zalige taart weer  :D :D
Hoefde je niet te delen Hugo  :biggrin2:

En ja wat dat gordijn betreft ..... beter dit model dan een dicht model  :biggrin2:
Huug heeft zijn taartje gedeeld met zijn maatjes Jules en Oliver  :biggrin2:
Door fransbulletje
#3133340
smulpaap schreef: Ik heb eens in het boekje van Amber gekeken  :biggrin2:
Zij woog op de leeftijd van 14 weken 8 kg
Hey wat leuk dat je dat hebt opgezocht.

Voor ons is Oliver de eerste engelse bulldog dus kan het niet vergelijken.
Maar hij gaat gelijk op met zijn broertjes, de ene is iets lichter en de andere wat zwaarder.
Het scheelt maar onsjes hoor en, zijn broertjes krijgen brokjes en Oliver kvv
#3133359
fransbulletje schreef: Hey wat leuk dat je dat hebt opgezocht.

Voor ons is Oliver de eerste engelse bulldog dus kan het niet vergelijken.
Maar hij gaat gelijk op met zijn broertjes, de ene is iets lichter en de andere wat zwaarder.
Het scheelt maar onsjes hoor en, zijn broertjes krijgen brokjes en Oliver kvv


Ja , maar na zo,n tijd vergeet je weleens hoe het ook alweer was  :biggrin2:
Dus Oliver is de enigste die vers eet , jammer zeg
Ik denk als hij straks nog wat ouder is dat je het verschil pas goed gaat zien tussen een brok gevoerde en vers etende Bull
Door fransbulletje
#3133362
smulpaap schreef:

Ja , maar na zo,n tijd vergeet je weleens hoe het ook alweer was  :biggrin2:
Dus Oliver is de enigste die vers eet , jammer zeg
Ik denk als hij straks nog wat ouder is dat je het verschil pas goed gaat zien tussen een brok gevoerde en vers etende Bull
Bij de fokker kreeg hij RC brokjes en pensschijven van Rodi, thuis gelijk overgezet op kvv.
Hugo is ook opgegroeid op kvv en zijn broer kreeg RC brokken.
Toen we met 9 maanden op show waren was Hugo een kilo zwaarder dan zijn broer en veel mooier gebouwd.
We zullen zien hoe Oliver opgroeid maar het gaat nu al heel mooi en gelijkmatig.
#3133396
fransbulletje schreef: Bij de fokker kreeg hij RC brokjes en pensschijven van Rodi, thuis gelijk overgezet op kvv.
Hugo is ook opgegroeid op kvv en zijn broer kreeg RC brokken.
Toen we met 9 maanden op show waren was Hugo een kilo zwaarder dan zijn broer en veel mooier gebouwd.
We zullen zien hoe Oliver opgroeid maar het gaat nu al heel mooi en gelijkmatig.


Ja , naar mijn weten zijn er niet zo heel veel E.B fokkers die vers voeren
Maar idd de bouw is er zo eentje . Ik ken er hier een aantal , Fransjes en Engelsen
Er is een Frans reutje wat al vanaf pup vers krijgt , die ziet er tip -top uit . Heeft energie voor tien en beweegt heel makkelijk
Er is een Frans teefje van 4 , zij eet brok en is tonnetje rond . Niet vooruit te branden , weerstand nul , slechte vacht enz
En er is een E.B reu hier in de buurt , die haalt vanaf huis net de super . waar hij mee naartoe mag sjokken , 5 minuten lopen
Hij staat dan bij de super buiten te wachten , laatst zag ik hem weer staan . Plooien groen , zoveel ontstekingen
Ik zette mijn fiets naast hem neer , ik rook hem al vanaf een afstand , en tonnetje rond
We gaan weleens naar een park , daar loopt een E.B reu van net drie . Idem . Die eigenaar sprak me weleens aan
Noa leefde toen ook nog ..... wat bewegen jullie Bullen toch gemakkelijk . En ik wist niet dat een Bull kan rennen , ze zag Amber rennen
Maar het onderwerp voeding ... nee hoor , daar wil ze niets van weten (dan niet ) Hij doet het prima op zijn brokken
Er is daar ook weleens iemand die ook een E.B heeft gehad , daar stonden we laaatst even mee te praten
Zijn Bull werd ook vers gevoerd . Gesprek kwam op de drie jarige Bull , die net voorbij kwam sjokken
Die man zei het treffend ... die Bull ... die gaat waarschijnlijk de leeftijd van 5 a 6 jaar behalen
En dat zeggen manlief en ik ook tegen elkaar als we die Bull zien
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door