Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Silvia44
#3133054
Hallo allemaal, ik ben Sil. Ik had al een vraag gesteld bij rubriek gezondheid en mij kort voorgesteld,maar hier even w AT meer informatie over mij.

Ik ben Silvia en heb sinds 26 april 2015 een Old English Bulldog pup. Wij hebben hier thuis jaren Een Mechelse  herder gehad en mijn laatste grote vriend Ozzy heb ik in februari in moeten laten slapen. Zoveel pijn had hij dat zijn gedrag ernstig onverspelbaar werd, niet naar mij of mijn man,maar naar vreemden en andere familie leden, zelfs de dierenarts was verbaasd dat Ozzy zijn pijn zolang heeft kunnen camoufleren. Het blijft een herder , hij bleef gaan voor zijn baasje en schoof zichzelf dus letterlijk opzij. Het zat in zijn onderrug en ws in zijn ruggenmerg want na heel wat foto's en onderzoeken was er weinig te vinden en hij liep soms wat stram,maar bij onderzoek of als ik hem bevoelde gaf hij echt geen enkele kik. Bij de dierenarts ook niet,nooit enige aanwijzing van w aar het nu zat.

Nu dus een OEBtje....heel wat anders en ja waarom vragen een hoop mensen zich af. Ik ben altijd gek geweest op de Engelse en Old English Bulldog,maar na een nare persoonlijke ervaring wilde ik een wat waakzame hond en toen kwam onze eerste Mechelaar op ons pad. Zo lief en trouw ,maar wel waaks en dat heeft een stuk rust bij mij gebracht toen we afscheid van hem moeten nemen was dat heel moeilijk omdat hij mij echt weer op de been heeft geholpen en ja we wilde toch weer  een hond dus toen kwam de 2de Mechelaar onze Ozzy. Toen wij hem 6 weken hadden kwamen we erachter dat hij uit een werklijn kwam en ja dat is toch echt heel wat anders dan onze eerste... Met veel training en geduld hebben we een enorme , voor ons lieve hond , gekregen,alleen altijd wel heel pittig geweest. Na Ozzy wilde ik eigenlijk geen hond meer. Dat afscheid hakte er zo in ik wilde dat niet nog eens,maar ja na een aantal weken merkte ik dat ik toch meer angsten weer kreeg en mijzelf erg terug trok dus mijn man vond dat we toch maar weer eens moesten gaan nadenken over een hond. Ik durfde het niet meer aan een Mechelaar,want waar ik ook zocht de werklijn zit erin en het is hier een hele kinderrijke buurt en een hoop mensen zijn hier bang voor herders
Door Lizzy
#3133064
Hoi Sil, welkom op Barfplaats! Fijn dat je weer een lief en leuk maatje hebt. En joh wie weet, ooit in de toekomst komt er misschien wel weer een Mechelaar bij :)
Door Silvia44
#3133087
Dank jullie wel! Even een vraagje.... Hoe krijgen jullie die mooie foto's erop??? Ik ben aan het zoeken en proberen,maar zonder resultaat!  :) ???
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3133102
sdb schreef: Dank jullie wel! Even een vraagje.... Hoe krijgen jullie die mooie foto's erop??? Ik ben aan het zoeken en proberen,maar zonder resultaat!  :) ???
Kwestie van foto online plaatsen en de link in je profiel instellen als onderschrift.
Weet niet hoe thuis je bent op fora?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door