Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3132835
Een vraagje over dogmeat,

Hoe snel zijn ze met het terugbetalen?

Ik had een bestelling geplaatst en betaald. Vorig weekend werd het geleverd en ik moest 20 Euro bijbetalen omdat de eenden per stuk werden gerekend en niet per kg.
Daar had ik niet op gerekend en heb de eenden dan maar weer mee teruggegeven. 
Heb zelf al 2 mails gestuurd, maar krijg geen reactie over een eventuele terugbetaling , zijn geen astronomische bedragen, maar heb er toch wel recht op. 
Door El_Kato
#3132864
Zou ook even bellen! Een keer kon iets niet geleverd worden wat ik besteld had en dat had ik dezelfde dag terug op mijn rekening, zonder vragen…
Gebruikersavatar
Door Nero
#3132908
Ik had bij de laatste levering ook iets wat niet geleverd kon worden en dat was ook dezelfde dag terug gestort zonder te vragen.

Mijn ervaring is ook dat er snel gereageerd wordt op mail. Maar in dit geval, gewoon even bellen.

(wellicht dat dat iets anders is omdat ze dan voordat ze uitleveren al weten dat er terugbetaald moet worden)
Door Parelridder
#3132910
kaszi schreef: Heb zelf al 2 mails gestuurd, maar krijg geen reactie over een eventuele terugbetaling , zijn geen astronomische bedragen, maar heb er toch wel recht op.
Dit moet aan zijn aandacht ontsnapt zijn, maar het gaat zeker goed komen. Ik zou er even over bellen, omdat hij in dit geval kennelijk niet aan alle mail is toegekomen.
#3132934
Ik heb ook nog nooit problemen gehad, als iets niet geleverd kon worden werd ik erover gebeld en had ik ook snel mijn geld terug.
Ik zou in dit geval ook even bellen, gaat altijd sneller en heb je zelf zekerheid
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door