Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#311500
eergisteren ben ik met Mozes en |Boy lekker op het strand geweest, de colgende dag liep Mozes een beetje mank, :-[ omdat ik geleerd heb eerst even af te wachten ging het aanvankelijk toch iets beter, nu vanmorgen was het echt erg :-[ :-[, na een paar minuten gaat het weer een stuk beter, wat kan ik doen behalve meteen naar de DA wil ik wel hoor, maar dan krijgt hij beslist ontstekingsremmers en rydamil, weet ik al.
Gebruikersavatar
Door chooky
#311505
Ik zou traumeel (of arnica) geven en vitamine C en het dan nog even aankijken. Klinkt meer als stijfheid en iets in z'n spieren als iets anders. Mischien heeft ie zich verstapt of heeft ie zich wat overvraagd. Vooral omdat het beter gaat na even bewegen.
Door Ine
#311594
Had ik gister met Luuk!
Ben bij de da geweest, niets gebroken, vermoedelijk verzwikt of gestoken. Wat rust en metacam. Heb gewoon gezegd geen metacam te willen en dat ik het wel met natuurlijke middelen doe.
(had al 20 minuten met hem over enten en ontwormen gediscussieerd).
Bezoek gratis en geen metacam meegenomen.
Traumeel en rust, daar moet Luuk het even meedoen. ;)
Door Valentino
#311925
::)Ik lees dat Mozes mank loopt nu en dan nou Shadow van mij heeft zich versprongen van het bed en liep ook mank ,naar de dokter twee injeties en pillen symantec,omdat hij ook koorts had de koorts was de andere dag over maar het manklopen is na 14dagen over ,alleen zijn sprong gewricht die knok is nog steeds aan de dikke kant,maar verder gaat het goed.Maar nou las ik dat vitamine c en traumeel of arnica zo goed is ,waar koop ik dat ?misschien een rare vraag maar geen idee. :D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#311928
Valentino schreef: ::)Ik lees dat Mozes mank loopt nu en dan nou Shadow van mij heeft zich versprongen van het bed en liep ook mank ,naar de dokter twee injeties en pillen symantec,omdat hij ook koorts had de koorts was de andere dag over maar het manklopen is na 14dagen over ,alleen zijn sprong gewricht die knok is nog steeds aan de dikke kant,maar verder gaat het goed.Maar nou las ik dat vitamine c en traumeel of arnica zo goed is ,waar koop ik dat ?misschien een rare vraag maar geen idee. :D

Ik denk bij De Tuinen,Lies.
Door Ine
#311930
Traumeel van Heel kun je bestellen bij de apotheek. Traumavetsem is te koop bij de drogist. Arnica is bij beiden te koop en Vit. C. daar moet je even voor zoeken hier op bp, welke de beste is.
Luuk van mij was mank, maar vandaag dus veel erger. Hij liep op 3 poten en gilde het uit, als ik aan z'n voetje kwam. Naar de overkant (da) en toen hij in de gaten had, waar we heen gingen, probeerde hij gewoon die poot weer te gebruiken. Bij palpathie gaf hij geen kik, behalve bij het teentje aan de buitenkant, toen gingen z'n ogen rollen. :-X
Foto's gemaakt, niets gebroken. Zware kneuzing en ik heb toch even gekozen voor Metacam. Zodra het weer beter gaat, stap ik weer over naar de traumeel. Voorlopig geheel rust voor Luuk. :-\
Door Valentino
#311943
oke bedankt ik ga het morgen kopen ,als we morgen op de camping zijn kan hij wel wat vitamine C gebruiken en dan kijk ik gelijk voor traumeel bedankt, :-*
Door Yari
#313247
Arme Mozes..
Welke poot gaat het om? En heb je een idee wat er precies pijn doet?

Voorlopig inderdaad maar even rustig aan doen en prima lijkt me, die Traumeel. Ik zou ook niet meteen naar de NSAID's grijpen. Probeer het eerst zo maar 's.
Beterschap voor Mozes hoor! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door