Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
#310826
Hier even een update over Qyan.
Qyan maakt het erg goed en is helemaal pijnvrij.
Inmiddels rent en speelt qyan alweer heel wat af zonder enig probleem.
Hij heeft inmiddels 2 behandelingen bij een osteopaat hier in rijswijk gehad en ook die behandelingen hebben hem goed gedaan.
Vond het toch prettiger om dichterbij te zitten (10 minuten rijden), zodat als er iets is, ik er meteen heen kan en kan laten zien wat ik zie.
Maar dit is gelukkig niet meer nodig geweest.
Tevens heeft deze osteopaat me geholpen en begeleid om Qyan te ontgiften, rustig maar met succes, aangezien ik dat zelf nooit echt door heb gezet.
Qyan heeft zichzelf voor nu weten te redden dus, met wat hulp van buitenaf.
Ik blijf echter realistisch, als er nog 1 keer gebeurt wat er een tijd geleden gebeurde, wordt ie ingeslapen.
Maar zolang het zo gaat geniet ik van hem en hij van zijn hondenleven en we bekijken het gewoon dag per dag.
Helaas zal ik Qyan voorlopig echter wel zijn vrijheid moeten ontnemen en kan ie ff niet meer los, niet vanwege medische redenen maar gedrags gerelateerde redenen. Erg kl.te, zeker omdat hij eindelijk weer kon rennen en spelen, maar het is even niet anders.
Maar Qyan maakt het voor nu dus goed
Door Lizzy
#310981
Hoi Wendy, wat fijn om te horen dat het nu goed gaat met Qyan. Laten we hopen dat het zo blijft! Hoe en waarmee heb je hem (met hulp) ontgift, als ik vragen mag?
Door qyan
#311841
Lizzy schreef: Hoi Wendy, wat fijn om te horen dat het nu goed gaat met Qyan. Laten we hopen dat het zo blijft! Hoe en waarmee heb je hem (met hulp) ontgift, als ik vragen mag?
Eerst reinosan voor zijn nieren en iets voor zijn lever ivm de vele medicijnen. (ben ff de naam kwijt, straks ff zoeken)
Later toch met groene leem waar hij wel ff goed ziek van is geweest (punt waarop ik zelf al 2x eerder ben gestopt) maar hij heeft ons, of eigenlijk mij erdoor heen gesleept zegmaar ;)
Door Yari
#313240
Wat fijn dat het nu weer beter gaat met Qyan.
Ik weet nog van een ander forum een tijd geleden dat je zoveel ellende steeds met em had. Maar wat is er laatst voor ergs met hem gebeurd als ik vragen mag? Heb ik even gemist?
Dikke knuffel in ieder geval voor Qyan en ook voor jou, want wat hebben jullie al allemaal niet meegemaakt samen zeg. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door