Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Envie
#3131881
Ik ben vorige week eens 2 daagjes alleen wezen kamperen met mijn doggies  8) Het was eerst even heel vreemd...alles zelf beslissen. Maar de vrijheid voelde best goed !!
Hebben jullie dat ook wel eens gedaan? En zou je dat nog eens doen? Ben benieuwd  :wavetowel2:
Door Tanna
#3131887
Kamperen zou ik al nooit doen, ik heb als kind al zo geleden! :biggrin2:
Maar zonder gekheid, wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad en te ontdekken dat alleen kamperen zo gek nog niet is. Geen idee hoe ik dat zelf zou vinden, waarschijnlijk niks.........wij zitten nogal aan elkaar vastgeplakt! 8) Waar heb je gekampeerd?
Door Cathelijn
#3131896
Dapper! Ik heb net drie weken gekampeerd met Ilan (en mijn ouders), maar ik vind het toch wel heel handig om niet alleen te zijn.
Even naar de wc is geen probleem, maar met douchen zit hij al te lang alleen en hoe je boodschappen wil doen als het warm is... Dus voor een dagje zou het voor mij wel te doen zijn, maar voor langer niet.
Door Envie
#3131903
Boodschapjes neem ik mee, is voor een paar daagjes wel te doen. Ik wil binnenkort nog een keer gaan en plan dan van tevoren mijn eten/check de camping op een patatje  :P
Door Lil
#3131907
Als alleenstaande doe ik alles alleen. Ik haat camperen, heb er echt een bloedhekel aan dus dat zal niet gaan gebeuren. Doe mij maar een huisje ergens.
Door eelke
#3131917
Ik kan me er inderdaad ook wel wat bij voorstellen. Lekker. Alleen plassen al zou me niet lukken met die piepjes van mij, en zonder honden helemaal in mijn uppie ben ik zelf een piepje denk ik  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3131920
Ja hoor heerlijk! Tenminste, als vrijgezel of net-af vrijgezel haha. Toen wij een half jaar samen waren ben ik een week op fietsvakantie geweest alleen, was echt heel fijn maar zou het nu denk ik zo gauw niet meer doen. Als ik nog alleen was wel denk ik.
Door Aprilsnow
#3131971
Lil schreef: Ik haat camperen, heb er echt een bloedhekel aan dus dat zal niet gaan gebeuren. Doe mij maar een huisje ergens.
+1  ::)
Gebruikersavatar
Door Floor
#3131979
Leuk dat het bevallen is!  :biggrin2:

Ik kampeer veel en altijd alleen en sinds een paar jaar met de hond erbij. Heel gezellig. De eerste keer dat Boris meeging, was hij ca. 13 weken (eind maart en het vroor nog 's nachts). Datzelfde jaar ben ik in juli naar the New Forrest in Engeland gegaan met de tent. En met de Kerst kampeer ik meestal een weekje in Drie.

In Engeland 2012

Afbeelding

Drie/Ermelo december 2013

Afbeelding


Afbeelding

Boris is gewend aan de tent en ziet het volgens mij als een verlengstuk van ons huis. Hij kan ook alleen in de tent blijven als ik moet douchen of iets wil eten. Misschien kun je dat een beetje opbouwen?

Als ik bij een evenement ben met vrienden, kan ik ook 's avonds het dorp in om wat te drinken. De "buren" geef ik dan mijn nummer voor als hij zou gaan blaffen/piepen, maar tot nu toe ligt meneer bij terugkomst altijd nog steeds in coma. We staan dan vaak op kleine campings of boerencampings en dan durf ik dat wel aan. Mensen zijn trouwens vaak erg behulpzaam en bieden dan aan dat hij ook wel bij hun in de camper mag. Maar omdat hij goed alleen kan zijn een paar uurtjes, wil ik dat graag zo houden.

Dus lekker vaker kamperen met de hond!  ;)


Afbeelding
Laatst gewijzigd door Floor op di 07 jul 2015, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3131984
Nah 6 jaar agilitywedstrijden gelopen te hebben. Zo'n 25 per jaar en regelmatig weekenden dus slapen in de tent:

nee, mijn hond wende er niet aan. als die niet in een bench lag of vast lag aan een hele stevige grondpin, ontsnapte hij doodleuk uit de tent. Dat was geen kwestie van opbouwen aan helaas.
Gebruikersavatar
Door Floor
#3131990
Misschien hangt het per hond af en heb ik geluk dat die van mij best wel makkelijk is met dingen. Tijdens een agilitywedstrijd kan hij wel van de blaffestijn zijn als ik even bij het parcours ga kijken, maar bij hem wijt ik dat aan alle prikkels die hij ineens krijgt.
Door TomsBorders
#3131994
Ik ben dol op kamperen en heb dit jaar Kaya ook 4 dagen meegenomen, ze ligt dan lekker naast me in de tent en als ik even naar het toilet ga of douchen vermaakt ze zichzelf eigenlijk best goed na het een beetje opgebouwd te hebben. Ze is het ook wel een beetje gewend omdat ze altijd alleen met mij is en ik gewoon naar mijn werk moet maar het duurde 2 dagen voordat ze er helemaal vrede mee had.
In de toekomst gaan we zeker vaker en hopelijk ook wat bergwandelingen met haar, mag zij haar eten dragen doe ik de tent, slaapspullen etc.
Door charmed
#3132034
In een tent, nee nooit meer. Ooit gedaan. Elke morgen in Pyama achter de dames aan die wisten de ritsen van de tent te openen. effe veilig opbergen in de tent was er niet bij.  Nix voor mij :) Liever een huisje met deuren, die kan je tenminste in de klink doen en die krijgen ze niet open  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door May Linn
#3132037
Ben alleen dus kamperen word ook alleen  :biggrin2:
Ga best veel weg met de caravan naar agilitywedstrijden.
De honden weten niet beter, dat is gewoon hun 2e huis.
Ik zet een tuintje van dat plastic net om mijn caravan en daar kunnen ze dan in rondscharrelen.
Lopen daar nooit uit, was een kwestie van even wennen hier maar nu weten ze het goed.

Boodschappen gaan meestal gewoon mee. Maar moet ik tussendoor wat halen gaan ze mee in de auto of blijven ze in de caravan.
Of als er wat toezicht is van vrienden dan gewoon in het tuintje.

Tentje voorheen ook wel gedaan, maar dat vind ik toch altijd maar behelpen voor mezelf.
De honden maakt het niks uit zo'n tent, die blijven overal waar ik zeg dat ze even moeten wachten.
Vind een tent alleen niet prettig als ik echt weg van het terrein ben, ze kunnen zo bij mijn honden  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door