Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3131929
Vanavond liep ik door de tuin en ik hoorde raar gesis. Broerlief erbij geroepen en conclusie was dat het uit de gastank kwam. Hmmm niet grappig dus. Gasleverancier heeft geen noodnummer dus op verzoek van schoonzus maar de brandweer gebeld. Die namen het heel serieus en stuurde twee wagens indien de tank gekoeld moest worden. Dus daar stond ik dan omringd door heul veul brandweermannen. Helaas te donker buiten om ervan te kunnen genieten Conclusie was dat de overdrukventiel waarschijnlijk kapot is en ik morgen de leverancier moet laten komen. Volgens de opperbrandweerman was er geen gevaar. Echt prettig voelt het toch niet nu. Heb de katten maar binnen gehaald en laat ondanks de warmte alles maar braaf dicht nu.
Was weer een heel avontuur.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3131952
Angelique schreef: Tssss en je hebt niet gevraagd of er een brandweerman de tank kon bewaken vannacht?  #gemistekans  :biggrin2:
:2funny:

Hoop dat het vandaag snel voor je opgelost wordt Hanna, ik zou er ook niet gerust op zijn met zo'n tank.
Door hannabelgje
#3132002
En jawel een telefoontje. Ik moest de tank maar dichtdraaien. Dan zou die overdrukventiel niet meer mogen lekken en dan komen ze er waarschijnlijk morgen naar kijken. Vandaag hebben ze waarschijnlijk geen tijd.
Door hannabelgje
#3132152
Tank lekt nog steeds. Weer gebeld en nu komt er zometeen iemand. Ik geloof dat de brandweer het heel wat spannender vond dan de leverancier.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Door hannabelgje
#3132197
Meneer is net weg. Overal waar de tank kon lekken daar lekte die ook. Hoop onderdelen vervangen. Tja mevrouw dat spul moet iedere 10 jaar vervangen worden (tank staat er al bijna 12 jaar). Advies om hem leeg te stoken omdat de tank aan vervanging toe is. Lekker bedrijf is dat

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door