Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3131606
Ach gossie, met die harde wind en regen waren er 3 baby meerkoetjes uit hun nest geslagen :'(. En als Leo niet snel ter plaatsen zou zijn geweest, zouden ze zijn verdronken.... Ik heb net in mijn t-shirt 3 baby meerkoetjes droog zitten föhnen. Droog, hongerig, bang en zonder papa en mama is Leo ze nu naar De Wulp aan het brengen. Echt he, ik houd niet van meerkoeten maar als je dan 3 van die baby's nat, bang en koud tegen je buik hebt zitten, heb je ze direct geadopteerd. Ik hoop dat ze het overleven.

Foto volgt later.
#3131612
Hahaha, oh, nou ik heb de afgelopen dagen hard aan mijn karmapunten gewerkt dan :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Wat was er met de zwaluwpuppen?

Leo had van de week een gierzwaluwjong. Die heb ik gevoerd, met een pincetje. Arm ding. Gisteren een mussenbaby. Heel misschien kom ik in de hemel :biggrin2:

Ah echt he, meerkoetbaby's zijn kjoet. Mooi van lelijkheid.
#3131628
De zwaluwpupjes vlogen uit vanuit de nesten in de nok van de deel. Noet iedereen vloog al even goed, dus een deel is tien meter naar beneden gestort en morsdood, een ander deel zit versuft op de grond en die hebben we in een hoekje gezet met bakkie water erbij en naderhand zijn die wel weggevlogen.
#3131648
Lizzy schreef: Ze zijn niet bepaald vriendelijk voor andere slootbewoners :-\
Alleen als ze jongen hebben volgens mij. Dan zijn ze inderdaad fel en weinig begripvol, maar dat geldt voor veel dieren als ze hun nakomelingen willen beschermen. Daarbuiten vind ik ze persoonlijk juist vrij schuchter.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door