Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#3131635
heb je ook de binnenkant van de oogleden al bekeken ?
Soms kleuren die ook bleek
Het kan o.a wijzen op bloedarmoede , slechte doorbloeding ..... of shock
Door Lil
#3131643
Als ook de oogleden bleek zijn en als je duwt niet normaal van kleur veranderd, dan zou ik niet lang wachten met de da bellen. Normaal is dat niet goed als de slijmvliezen bleek zijn.
Door charmed
#3131647
Als ze hier heel bleek tandvlees hebben, hebben ze zuurstoftekort
Me and my boys! schreef: zimba zn tandvlees is vere van roze te noemen... is wittig/bleek en voelt stug aan....
maak me enorm veel zorgen...
Door hannabelgje
#3131659
Inderdaad met je vinger flink op duwen en kijken of dat kleurverschil geeft en of als je het weer losgelaten hebt het weer de "normale" kleur aanneemt. Ook eens hetzelfde doen met de andere jongens en kijken of je verschil ziet.
Door charmed
#3131660
Prudence heeft momenteel dezelfde bleke kleur tandvlees, maar als een hond het normaal nooit heeft, zou ik het niet helemaal vertrouwen.
Me and my boys! schreef: hij ademt heel rustig

Afbeelding

ik zie tussen zn tanden aan de zijkanten bobbels zitten, kleintjes hoor beetje rood paarsig zeg maar
Door smulpaap
#3131662
Volgens mij kan pijnstilling hierin mogelijk ook een rol spelen ?
En bij kanker komt bloedarmoede ook nogal eens voor
Hoe is zijn hartslag Ellen ?
Door charmed
#3131677
Dat kan idd. door het weer komen. Ik merk het hier ook wel, dat hte met warmer weer bleker is dan met wat kouder weer.
Me and my boys! schreef: Zn ademhaling is 48 per minuut dat moest ik tellen
Maar denk dat dat ook komt door t weer?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3131678
charmed schreef: Dat kan idd. door het weer komen. Ik merk het hier ook wel, dat hte met warmer weer bleker is dan met wat kouder weer.
Bedoeld vooral zijn ademhaling dat zou onder de 30 moeten blijven
Kijk t nog ff aan en als t  niet veranderd dan ff bellen
Over 2 weekjes moeten we zowiezo terug voor controle
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door