Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3129995
Graag dit bericht heel breed delen. De CAC/ CACIB show in Echt a.s. weekend (4 en 5 juli) gaat NIET door. De verwachte temperaturen worden zo enorm hoog dat wij het als kynologenclub onverantwoord vinden om de show door te laten gaan. We hebben met allerlei maatregelen gekeken of we de show toch doorgang konden laten vinden maar het welzijn van mens en dier staan bij ons bovenaan en we geen enkel risico willen nemen. Bestuur KC Roermond-Echt
Door Lizzy
#3130004
Nou, heel eerlijk? Mij lijkt het me niet meer dan normaal om alle dierenactiviteiten af te blazen. Dus Echt doet hier wat ze moeten doen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3130010
Lizzy schreef: Nou, heel eerlijk? Mij lijkt het me niet meer dan normaal om alle dierenactiviteiten af te blazen. Dus Echt doet hier wat ze moeten doen.
Jawel, maar aangeIen de kosten al zijn gemaakt kan je dit als club je kop kosten, dus ja, ze doen nu het enige juiste, maar ze hadden ook maar zo kunnen denken, eigen verantwooridng of je wel fo niet komt en dan hadden hun geen financiele problemen gehad. Ik hoop dan ook dat ze veel begrip krijgen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3130011
Me and my boys! schreef: heel verstandig.......
lijkt mij dat er ook niet veel opkomst zou komen...
Nou, ik had er geen broodjes voor willen smeren hoor. Veel mensen denken toch...ja maar tis betaald he.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3130018
De erkemeder-hondendag gaat vooralsnog gewoon door, ondanks verhitte discussies en felle tegenstand op facebook.

Maar ach, er staat een (1) dierenambulance klaar, dus het komt wel goed  :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3130022
Angelique schreef: Nou, ik had er geen broodjes voor willen smeren hoor. Veel mensen denken toch...ja maar tis betaald he.
en weinig concurrentie  ;)  :biggrin2:

Heel goed besluit van de organisatie
Angelique schreef: Jawel, maar aangeIen de kosten al zijn gemaakt kan je dit als club je kop kosten, dus ja, ze doen nu het enige juiste, maar ze hadden ook maar zo kunnen denken, eigen verantwooridng of je wel fo niet komt en dan hadden hun geen financiele problemen gehad. Ik hoop dan ook dat ze veel begrip krijgen.
ja gedorven inkomsten van stands ed, maar inschrijfgeld krijgt men niet terug of wel dan?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3130025
Kaela schreef: De erkemeder-hondendag gaat vooralsnog gewoon door, ondanks verhitte discussies en felle tegenstand op facebook.

Maar ach, er staat een (1) dierenambulance klaar, dus het komt wel goed  :-X
Steeds meer standhouders laten gelukkig al weten dat zij niet komen. Hopelijk ziet de organisatie op tijd in dat ze beter de boel cancelen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3130028
het is ook harstikke zuur als je al maanden met organiseren, voorpret, hordes nemen etc bezig bent voor zo'n evenement. Dat kan ik begrijpen, dat is moelijk.
Maar wat nog veel zuurder is dat er honden oververhit kunnen raken en sterven, (oja zelfs mensen)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3130171
Kaio schreef: en weinig concurrentie  ;)  :biggrin2:

Heel goed besluit van de organisatie
ja gedorven inkomsten van stands ed, maar inschrijfgeld krijgt men niet terug of wel dan?
Inschrijfgeld krijg je dan ten dele terug na aftrek van de kosten. Inkomsten die je misschien zou hebben, bezoekers, verkochte koffie e.d. doen daar niet in mee.
Door tt-tjes
#3130173
Wijs besluit. Ben daar 1x gaan kijken op een ook (zeer) warme dag. Ringen zijn in de volle zon.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3130174
tt-tjes schreef: Wijs besluit. Ben daar 1x gaan kijken op een ook (zeer) warme dag. Ringen zijn in de volle zon.
Het is daar altijd al wel erg warm. Ben er nog nooit beweest volgens mij. 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door