Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3129874
van gisteren. Word er zo moe en verdrietig van. Naast een hernia op een niveau lager dan de vorige keer is er een forse listhesis geconstateerd volgens de radioloog die gisteren gelijk de ha had gebeld omdat hij de aanvrager van het geheel was......... Mag vrijdagmiddag al naar de neuroloog, eens horen wat hij te zeggen heeft...... in het ergste geval weer een operatie, maar dan om de uitgezakte wervel vast te zetten........ ben ik weer 3 maanden uit de roulatie :-X 't Is ook telkens wat anders, maar het verklaart wel waarom ik steeds slechter lopen kan.....

morgen naar de internist, hopelijk kan die iets vinden waarom mijn bloedwaardes zo afwijkend zijn telkens en waarom ik iedere keer koorts heb, spontaan, bv na het doen van boodschappen......... leuker kunnen we het niet maken :-X :P
#3129916
Fenixjuh schreef: Blégh!! Ik kom al niet graag in het ziekenhuis, maar met deze hitte.....
Wel 'fijn' dat je snel geholpen lijkt te kunnen worden..
in het ziekenhuis was het gisteren stukken koeler dan bij mij thuis :biggrin2: Als het de rest van de week zo warm blijft, ga ik denk ik maar met een stoeltje en de honden bij mijn onderbuurman de Jumbo zitten......... was daar net, heerlijk die koelte :biggrin2:
#3130889
de neuroloog heeft eerst uitgebreid de MRI bekeken en vond daar niet echt iets schokkends aan. Daarna onderzoek, moest op mijn tenen lopen, kon het echt niet, ook niet als hij me vast hield. Door 1 knie zakken was ook geen doen, ik flikkerde gewoon om. Daarna nog een paar lekkere testen met de benen........ Aangekleed, weer terug, ik zeg tegen hem dat de ha gebeld was nav de röntgenfoto......... hij pakt die er bij en schrikt zich het apezuur..........ja, zegt hij, nu kan ik me wel voorstellen dat je pijn hebt, heb de foto ook gezien, maar daar zat echt een forse knik in de wervels...... Nu mag ik maandag naar de neurochirurg (weer er tussendoor gepropt, is zijn laatste werkdag) en dan krijg ik te horen wat hij er van zegt en wil doen.......... spanning blijft dus nog een poosje bestaan..........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door