Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3129826
als ik alleen ben: veel te weinig :s
Nu in de vakantie probeer ik er op te letten en heb ik een bidon water staan van 5l. Elke keer als ik in de keuken kom hervul in men glas.
Tegen vanavond zal ik dus wel aan men 2l komen :)
kindjes mogen enkel water en melk drinken, fruitsap/frisdrank krijgen ze maar 1 glas/dag.
#3129828
Gelukkig ben ik vandaag vrij.. Dus naast even de hondjes laten piesen doe ik vrij weinig. Wat ik heb gedaan heb ik de ochtend vroeg gedaan (stofzuigen en boodschappen) Daarvoor ook even met de hondjes wezen zwemmen, en dat doe ik vanavond laat nog een keertje.

En wat drink ik. Naast al het andere wat ik drink (thee, melk tussen de middag enz.) drink ik minimaal 4 keer mijn dopper fles leeg.. En geloof me, dat is voor mij al veel..  :-[
#3129830
Toevallig van de week eens opgelet..... Gem. 3 flesjes water van 650 ml (dus dat is bijna 2 liter) met een beetje siroop van Cool Bear, 4 grote glazen muntthee. Ik kom dus denk ik aan 3 liter.

En wat ik doe..... beetje lezen, mozaïeken, TV kijken (doe ik anders bijna niet) en de opgenomen films die ik echt nog wil zien eens bekijken.

En kokkerellen! Lekker preisalade en bloemkoolsalade maken, alvast voor morgen. :biggrin2:
#3129835
Ik werk meestal tussen 3 en 9. Dat ik van huis ben dan, want daarvoor of na ook nog wel vanuit thuis.

Ik sta vroeg op, honden uitlaten, en daarna nog even slapen. Daarna niks tot ik moet gaan werken. Ja, net ff gestofzuigd en gedweild en moet zo m'n eten nog koken.

Drinken doe ik best veel. Bij de ikea halve liter glazen gehaald die ik steeds bij vul met koud water uit de koelkast. Tijdens het werk altijd een gevuld flesje water bij. Tegen de avond gaat het water me wel tegen staan, zeker omdat na de eerste keer bijvullen mijn flesje koud is. Dus als ik thuis kom nog iets van cola ofzo. Vanmorgen 2 koppen koffie en een kop thee.
Overdag denk ik 3 flesjes water en 3 glazen water. En dan een glaasje of 2 fris. Kom je wel aan de 3 liter denk ik.
#3129846
Ik zet smorgens een liter thee. Heb nu groene thee met citroen, daar neem ik 1 beker zo van en de rest leng ik over de dag aan met kraanwater. Hiervan gaat zo'n 1 á 2 liter naar binnen per dag. Wat doen we vandaag....vanmorgen de bestellingen gemaakt, daar was het koel, dus geen probleem. Nu zit ik in het kantoor beetje te werken en werkafwijkend gedrag te vertonen. Straks even buiten kijken of de kippen nog in de schaduw liggen (zal best  :biggrin2:) en misschien dat ik nog her en der een plukje onkruid wegruk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door