Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door prissie
#312842
Hallo!
Van Bianca hebben de hondjes hier een zak kipkarkassen gekregen, maar moet ik daar nog iets mee doen?
Mogen ze dat gewoon meteen hebben of moet het nog ingeknipt of platgeslagen of iets mee gebeuren?
Ze eten duck en nu krijgen ze straks voor het eerst hun maaltje carnibest :D
Ze eten ook wel een lamsspareribs.
Door 202spots
#312845
Wanneer ze weten wat ze moeten doen met de lamsribben,dan denk ik dat ze de kip ook wel aan kunnen!
Als je 't voor jeZELF prettiger vind om wat te knippen of te slaan dan kan dat altijd,maar probeer gewoon of ze 't zelf doen. ;)
success!
Door prissie
#313261
Audrina schreef: En hoe vonden ze het, Pris? ;)
Ow hahah, ik heb je net een pb-tje gestuurd al voor ik dit las!
Nou, ze vonden echt heerlijk!
Ik heb er ook enorm van genoten, echt apart dat je dan de "hond" in ze boven ziet komen he!?
Benji wist gewoon meteen wat ie er mee moest doen en ging ergens rustig liggen en heeft m heel rustig helemaal opgegeten.
Brrr wat een gekraak joh hahah dat is wel even wennen hoor
;)
Rocky wist niet echt wat ie er mee aanmoest, hij wilde wel, maar echt verder dan likken kwam ie niet, hij durfde het om een of andere rede niet op te pakken, dus voor hem heb ik t uit elkaar getrokken en een beetje losgeknipt, toen at ie het wel op, alleen het echte midden stuk dat liet ie liggen, was een beetje te veel van het goede.
Ze waren erna ook helemaal uitgeput en hebben heerlijk liggen slapen ;D
Ik wist trouwens niet of dit als maaltijd goldt of gewoon als tussendoortje, dus ik heb het toch maar als maaltijd gedaan, want rocky is natuurlijk al op dieet en het was best wel wat voor ze, ze kregen ze kip een uur of 1 en half 7 hebben ze cb gehad.
Ik heb trouwens na het kippetje het water weggehaald, stond me bij dat ze dat dan een tijdje niet mogen he?
Leer hier wel veel zeg ;D
Door Audrina
#313403
Fijn dat ze het zo lekker vonden. Ik had er ff geen rekening mee gehouden dat jouw honden een stuk kleiner zijn dan de mijne en dat zo'n kipkarkas misschien wel wat groot voor ze is, maar gelukkig is het helemaal goed gegaan. Leuk he, als ze achteraf helemaal voldaan en moe zijn. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door