Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#3129414
Nog voor we plots afscheid moesten nemen van Loesje en daarna ook nog van Pluto waren we al bezig om te kijken naar een leuk klein hondje om bij ons te komen wonen. Uiteindelijk besloten we toch kennis te gaan maken met Priscila. Een spaanse schone van bijna 2 die al in een opvanggezin woonde in NL. Het was zo'n lief droppie dat we hebben besloten haar nieuwe baasjes te worden. Sindsdien woont ze bij ons en heet ze Katie.

Vanavond nog wat meer info en meer foto's


Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pluto op di 30 jun 2015, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#3129420
Ennnnn... daar is ze dan! Dag Katieknuffelkind, welkom op BP! Nu wel braaf je rauwe hapjes eten, hoor! :biggrin2:

Joke en Jeroen: heel veel geluk met 't eigenwijsje. Ze is grappig en heerlijk en zacht en mooi - geniet van elkaar! :-*
Door Pluto
#3129421
Anne in Duitsland schreef: Ennnnn... daar is ze dan! Dag Katieknuffelkind, welkom op BP! Nu wel braaf je rauwe hapjes eten, hoor! :biggrin2:

Joke en Jeroen: heel veel geluk met 't eigenwijsje. Ze is grappig en heerlijk en zacht en mooi - geniet van elkaar! :-*
Ze eet inmiddels pens en kvv zonder warm water
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3129429
Ach, wat een leuk koppie. Begrijp ik goed dat ze eerder dan vandaag al intrek genomen had in jullie huis en leven? En dan stel je haar niet eerder voor?  ;)
Heftige start voor het kleintje, lijkt me - pfjoe!

En voor jullie ook een emotionele achtbaan, waarschijnlijk.  :-[

Desalwelteplus: Welkom Katie, geniet van elkaar!
Door Pluto
#3129437
-Saskia- schreef: Ach, wat een leuk koppie. Begrijp ik goed dat ze eerder dan vandaag al intrek genomen had in jullie huis en leven? En dan stel je haar niet eerder voor?  ;)
Heftige start voor het kleintje, lijkt me - pfjoe!

En voor jullie ook een emotionele achtbaan, waarschijnlijk.  :-[

Desalwelteplus: Welkom Katie, geniet van elkaar!
Je bent, als altijd, weer snel van begrip. Ze is zondag nadat we Loesje lieten gaan bij ons gekomen. We hadden Priscila ruim voor Loesje d'r onverwachte heengaan gezien bij de stichting waar ze vandaan komt,  maar er waren 2 kandidaten voor ons. Ons plan was eerst ook om voorlopig met 3 hondjes te gaan leven. Echter alles liep anders en op de dag dat we Loesje lieten gaan werden we gebeld dat ze toch weer beschikbaar kwam. Uiteindelijk toch kennis gaan maken en de knoop doorgehakt om haar toch te adopteren.  Het klikte geweldig,  vooral met Pluto. Alleen besloot hij om toch zo snel mogelijk achter Loesje aan te gaan....
Het enige minpunt was d'r naam dus die hebben we gewijzigd in Katie! Voor de rest gaat het geweldig en zijn we erg blij met onze beslissing!
Wat betreft het voorstellen, daar stond mijn hoofd niet naar. En die achtbaan zal voorlopig nog wel door razen. ..
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3129441
Pluto schreef: Wat betreft het voorstellen, daar stond mijn hoofd niet naar. En die achtbaan zal voorlopig nog wel door razen. ..
Dat is begrijpelijk. En haar naamswijziging ook.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3129442
Wat een mooi meisje!
Heel veel plezier met haar en hoop dat ze jullie flink weet te laten lachen ondanks jullie verdriet om Loesje en Pluto ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door