Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3129219
Ook met die ring om hun middel kunnen ze ervan door rennen, nog leuker  :P :biggrin2:

Nee ik geloof niet dat je de ondervacht ermee nat krijgt, serieus niet.
eelke schreef: Nee joh, dat werkt toch niet...niet genoeg druk op de kraan lijkt me, voor zo veel fatsoenlijke straaltjes.

En hij past hier vast ook niet  :biggrin2:
Adem inhouden Gijs!
#3129221
Gisteravond dat ding gezien op fb. Ik denk dat je er een kortharige hond wel mee kan afspoelen, maar zodra je een vacht hebt waar de bagger ook echt in gaat zitten dan schiet je mis, want dan wordt enkel het bovenste laagje natgespoten.  Een dikkere vacht wassen vraagt toch meestal wel om "zet douchekop in de vacht".

Maar hondje moet ook wel netjes stil blijven staan en netjes pootjes overstappen e.d. anders ligt je washer zo aan diggels of heeft iig een ander modelletje. Voor het hoofd moet je sowieso nog iets anders gebruiken, want dit gaat dan niet werken. Ik zie er iig geen winst in tov van een gewone douchekop.
#3129222
Op zich lijkt het me leuk om je hond schoon te spoelen als hij in de modder heeft gelegen. Maar ik vind de kracht van het wassen vooral in het masseren liggen. Daarmee haal je denk ik veel meer vuil en haren uit de vacht.
#3129294
Lizzy schreef: Ik vond het idee wel leuk! Maar als ik mijn hond hier in zet, springen ze echt subiet uit die hoepel! En nee, ik denk ook niet krachtig genoeg om echt vuil te verwijderen...
Dat vind ik altijd zo vermakelijk aan die reclamefilmpjes: komt er een man met een tuinslang in de ene hand en een wild rondspringende herder aan een korte lijn in de andere hand voorbij, en dat bewijst: je hond wassen zonder Woofwasher is zóóó lastig! ;D Alsof de hoepel je hond op z'n plaats houdt wanneer je hem daarmee wast. ::) En als je je hond eindelijk in die hoepel hebt, en hij begint dan te springen? Heb je met een beetje pech een  gewonde en/of getraumatiseerde hond...

Ik vraag me ook af of de straal hard genoeg is, en of de shampoo de huid wel bereikt op die manier. Of eigenlijk vraag ik me dat niet af; ik durf te wedden van niet! ;D
#3129299
Fenixjuh schreef: Hmmmmzzzz... Dan moeten de pootjes nog bewegen en, en, en.....

Nee, hier werkt het gewoon door angstig doodstil te blijven staan en hopen dat het snel voorbij is ;) :biggrin2:
Wahaha, da's ook de strategie van die van mij: doodstil staan, zielig kijken en bidden om een aardbeving! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door