Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3128878
Mijn tweede boman in vijf jaar heeft het opgegeven. Ik ben op zoek naar een andere. Weinig budget, moet zeker onder de 150 euro liggen. Liefst onder de 100. Op mijn lijstje staan de bielmeier, rommelsbacher, expressions, komo foody en de steba.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3128924
Ik heb inmiddels na 2 bohmannen een expressions en ben daar tevreden over. Prijs was goed en kwaliteit ook.
Door Lizzy
#3128957
Ik doe al iets van 15 jaar (ik zou het echt niet meer weten maar tenminste 15 jaar) met de Stockli.
Door bordie
#3133376
Ik heb de bomann gehad na 4 weken stuk
nog een bomann/clatronic die draait nog
wou er 1 bij
dus de espressions gekocht, na 3 weken stuk
de severin gekocht na 8 maanden roosters stuk want die zijn van doorzichtig plastic, nieuwe set roosters en toen droger stuk.
toen een sedona gekregen omdat ie niet heet genoeg werd wat ik wist weer verkocht
en nu eindelijk een stockli met 10 roosters en die is helemaal t einde


Maar als ik moet kiezen uit jouw rijtje zou ik voor de rommelsbacher gaan ook omdat die dichte roosters heeft die dus makkelijker schoon te maken zijn en als je lever droogt zakt dat er niet doorheen dus gaat goed eraf.
als de stockli ooit stuk gaat komt er weer een stockli...
Gebruikersavatar
Door Zyra
#3139407
ik heb sinds 1,5 week de Bielmeier en ben er zeer tevreden over! heeft al een week aaneengesloten aangestaan en vele kilo's gedroogd. voordeel is de dichte lades en de prijs. Kwailteit voelt goed, het is duits dus staat sowieso wel bekend om hun degelijkheid (Y)
Door hannabelgje
#3139486
Zyra schreef: ik heb sinds 1,5 week de Bielmeier en ben er zeer tevreden over! heeft al een week aaneengesloten aangestaan en vele kilo's gedroogd. voordeel is de dichte lades en de prijs. Kwailteit voelt goed, het is duits dus staat sowieso wel bekend om hun degelijkheid (Y)
Fijn om te horen. Het gaat hier ook de bielmeier worden denk ik.
Door PollekeD
#3139811
Ik heb sinds kort een sockli en ben er erg blij mee. Voordeel vind ik dat je geen gat heb midden in de mandjes en dus meer kwijt kan. Voordeel vind ik ook de temperatuurinstelling. Vanwege de prijs heb ik geen timer, maar dat mis ik ook voor geen meter. Ofwel ik kijk om het uur even, en geef meteen mijn kids een snoepje, ofwel ik weet hoe lang het er in moet en reken terug wanneer ik de droger aan moet zetten. De motor zit weliswaar onderin, maar de dekseltjes erboven zijn komvormig, dus het kleine beetje vocht/vet dat soms lekt, zakt naar het midden van het plastikje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door