Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3128497
Afbeelding
Vorige week dinsdag kreeg Prudence haar 2de brace. De eerste brace had een paar knelpuntjes, en die zijn bijgewerkt, de plek van het nageltje is weggeslepen en hij is wat korter gemaakt zodat hij niet meer op de voet drukt. De rechterbrace hadden ze meteen al de aanpassing aan de zijkant voor het nageltje gedaan.
Trots laat ze haar pootjes zien!

Afbeelding

Afbeelding
meteen de eerste dag al een lekkere wandeling

Afbeelding

Afbeelding
Lekker samen lopen

Afbeelding
Zonder problemen

Afbeelding
kleine monster proberen te ontwijken

Afbeelding
Prudence en haar schaduw

Afbeelding
Lekker dollen zonder onstabiel te zijn

Afbeelding

Afbeelding
en het leukste er van is dat je er mee kan rennen

Afbeelding
Zonder pijn te hebben

Afbeelding
Dat tovert een glimlach op je gezicht!

Afbeelding

Afbeelding
Je hoeft nu niet meer te stoppen voor die blauwe aap, je kan gewoon uitwijken zonder om te vallen :)

Afbeelding
De kleine bella denkt: "oh my, dat ding kan ineens hardlopen" oeps! lol

Afbeelding

Afbeelding
Een gelukkig Prudence, een gelukkig baasje

Afbeelding
Toen de braces aangemeten werden, stond dit pootje nog aardig recht, zakte lichtelijk door net als de rechter, maar toen moest ik een hoge dosering prednison geven i.v.m. leverontsteking die maar niet over wilde gaan en ineens zakte het pootje door (wat enorm pijnlijk is). We moesten toen nog een week wachten, met coolgel zijn we de week doorgekomen, maar oh wat was ik blij dat de eerste brace er was. Ze heeft de eerste 3.5 week de brace dag en nacht om gehad. Nu kan ze hem meestal af. Als ik merk dat het 's nachts te pijnlijk is krijgt ze hem weer om. Maar dit zijn dus de gevolgen van Prednison, dat het pootje zo doorzakt.
Laatst gewijzigd door charmed op za 27 jun 2015, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3128536
Mèn, wat een leuke reportage. Je ziet (ik althans wel) de blijdschap op haar snuit.
Geweldig die Bella die ineens iets ander grappigs moet gaan bedenken, want Prudence is ineens stabiel.... :-*

Ik snap zo goed dat je blij bent.  :)
Door charmed
#3128573
Dank je! Tja, wat is duur. De brace van Whisper was goedkoper dan de operatie die ze moest hebben, die brace was zeker de helft. Alle braces kosten hetzelfde, dus alles is dezelfde prijs (ook of je nu een grote of kleine hond hebt) Pijnstillers mogen ze niet, en wat moet je dan? Ze is nog veel te goed om in te laten slapen.

Prudence zou er 1 krijgen, maar 1 week voordat ze de eerste zou krijgen zakte de pols links ineens vreselijk door door de prednison en toen begon ze rechts enorm te manken (redelijke artrose en overbelast) Ze kon geen stap meer zetten, en omdat we Whisper net verloren waren, hebben we met spoed de 2de brace laten maken. Die zou anders over een jaar komen, dan konden we er voor sparen. Nu is ons vakantiegeld er voor een groot deel aan opgegaan. Het was een flinke duit geld, maar het zal het zeker waard zijn, nu ze beide geen pijn meer hebben. Phoebe kan nl. met bandage net zo hard rennen als een fietser (heeft ze net even uitgeprobeerd) baasje moest dus weer even flink aan conditietraining doen om Phoebe te pakken te krijgen :/ Dat krijgen we er voor terug, het heeft zijn voordelen, dat ze beide weer zonder pijn kunnen lopen en goed lopen en spelen. Het nadeel is dat ze weer heel hard kunnen rennen  :biggrin2:
inge58 schreef: Ik vind het geweldig hoor,dat je dat doet voor je hondje.
Maar is dat niet vreselijk duur?
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3128590
Geweldig dat ze nu weer haar "ding "kan doen en lekker uit de voeten kan !
Het is wel een bijzonder gezicht, je zal wel veel vragen krijgen !
Door charmed
#3128597
Dank je! Dat idd. Veel mensen, maar ook jonge kinderen komen vragen wat er aan de hand is met dit hondje. Ze vinden het allemaal zielig dan, dan zeg ik voorheen was ze zielig, want toen had ze pijn en nu niet meer :) Dan zie je allemaal glimlachjes op de gezichten verschijnen.

Oh ja ze kan zelfs rollen met die dingen! haha Betrapte haar van de week op de rug rollend! En ze staat bijna net zo vlot op als zonder die braces toen ze nog geen pijnlijke pootjes had.
de Meiden schreef: Geweldig dat ze nu weer haar "ding "kan doen en lekker uit de voeten kan !
Het is wel een bijzonder gezicht, je zal wel veel vragen krijgen !
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3128601
Ik vind het wonderlijk hoe die braces zo kunnen helpen. Super dat ze er zo blij mee is, kunnen jullie weer lekker genieten!
Door charmed
#3128656
Dank je! Het is gewoon jammer dat ze nu door de prednison in problemen komt, de leveronsteking wil maar niet overgaan, blijkt dat ze resistent is voor de AB die we gaven. nu hopen dat de nieuwe AB wel aanslaat.
nikèdog2000 schreef: geweldig
en jij bent een geweldige moeder :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door