Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Husky
#3128227
Beste,

Sinds enige tijd wil mijn hond nauwelijks meer KVV eten. Ik snap eerlijk gezegd wat er aan de hand is. Het ritueel en de voeding is niet veranderd. Afgelopen weekend was ze bij mijn schoonmoeder en daar at ze wel de brokken. Verder is ze ook niet ziek of iets dergelijks. Ze kauwt en speelt ook graag nog op/met haar speeltjes. Verder wil ik er nog bij zeggen dat ze groente en fruit ook niet meer wil eten zoals banaan aardbei mango komkommer etc. Als ik haar een stukje brood geef, eet ze dit wel op.

Graag hoor ik jullie advies. Alvast bedankt ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3128241
Misschien is ze tijdens het eten een keer geschrokken? Hoe oud is je hond? Mijn hond is namelijk op 8-maanden gaan puberen en wilde ook niet meer eten..
Blijf je proberen of haal je de bak weg als ze weigert?
Gebruikersavatar
Door Husky
#3128260
Nee geschrokken is ze niet naar mijn inzien. Ze komt ook naar het eten toe, ze ruikt eraan en deinst terug terwijl het gewoon vers voer is.
Blijf het eerst proberen en daarna haal ik het weg
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3128279
Is er een lijn op te trekken? Zo kan ik me voorstellen dat er (zeker door een husky) met dit weer niet zo lekker gegeten wordt..
En anders denk ik toch dat je het richting de medische oorzaken moet zoeken, een keer door de dierenarts laten kijken of bloed laten onderzoeken zou dan een eerste stap zijn...
Gebruikersavatar
Door Husky
#3128361
Ja heb al met mijn dierenarts gesproken, maar in principe is er niets wat ze oppervlakkig zouden kunnen zien. Bloedonderzoek zou inderdaad een goede optie kunnen zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door