Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Paul_Barte
#3128055
Na ff mee te hebben gelurkt de laatste tijd vroeg ik mij of voeding en het samenstellen van de voeding typisch een "vrouwending" is.
Ik kom relatief erg weinig mannen tegen naar mijn gevoel terwijl in de beginperiode van Barfplaats toch aardig wat mannen waren vertegenwoordigd.

Grtz
Paul
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op zo 28 jun 2015, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Esther Q
#3128059
Ik kan mij studies herinneren uit mijn studietijd die de hypothese steunden dat mannen gezond eten minder belangrijk vinden dan vrouwen. Denk wel dat dit aan het veranderen is. Wat de honden betreft is mijn man meer met hun voeding bezig dan ik. Wat mensen betreft ben ik meer met voeding bezig dan hij.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3128073
Dat ze niet en masse op het forum zijn nog daarentoe, maar ik heb me in de loop der jaren iets te vaak moeten verbazen als een vrouw weer schreef dat manlief liever brokkies voerde, dat die het maar vies vond, eng vond, zeurde over luchtjes, bloedspatjes en weet ik veel wat nog meer. Dit terwijl ik altijd dacht dat juist mannen het misschien wel stoer zouden vinden, zo'n vleesetende hond in huis. Maar nee, helaas.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3128078
-Saskia- schreef: We zijn gewoon allemaal man-wijven hier, Paul. Geen zorgen.  :biggrin2:
:biggrin2: Dat zal het zijn  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sher
#3128081
Als ik met de honden wandel, heb ik vaak de indruk dat honden alleen van vrouwen zijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3128082
Paul_Barte schreef: Was geen aanval Angelique maar het viel mij op  :D
Ik heb het ook niet 1 tel als aanval gezien. Het is gewoon een feit, weinig mannen hier.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3128083
Angelique schreef: Fijn hé  8)
Yup...
Angelique schreef: Dat ze niet en masse op het forum zijn nog daarentoe, maar ik heb me in de loop der jaren iets te vaak moeten verbazen als een vrouw weer schreef dat manlief liever brokkies voerde, dat die het maar vies vond, eng vond, zeurde over luchtjes, bloedspatjes en weet ik veel wat nog meer. Dit terwijl ik altijd dacht dat juist mannen het misschien wel stoer zouden vinden, zo'n vleesetende hond in huis. Maar nee, helaas.
In het begin heb ik wel eens raar gekeken: "Wat gaat er nu weer naar die honden toe".
Inmiddels kijk ik nergens meer vreemd van op en hanteer ik mes, bijl, zaag, vleeshamer alsof ik nooit anders gedaan heb. En ja... zo af en toe spettert het. Jammer dan.
En de luchtjes? Tja... bij het ontdooien van een paar kilo pens ruikt het wel eens landelijk :crazy2: Maar bevroren snijden is niet ècht een optie.

Voor de auto zelfs een speciale kofferbakmat/ding/geval gekocht, zodat als er weer eens een lijntje wat nadrupt, ik gewoon de bak uit de auto sleur en hem zo kan afspoelen.

Need I say more?  ::)
Angelique schreef: Ik heb het ook niet 1 tel als aanval gezien. Het is gewoon een feit, weinig mannen hier.  :biggrin2:
Dat klopt... Maar degenen die er zijn... Pfew...  :coolsmiley:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3128085
Gelukkig trouwens de eerste keer dat er "vrouwending" staat en het geen vrouwending is!!  ::)
Door lianneke
#3128086
Ronald schreef: Gelukkig trouwens de eerste keer dat er "vrouwending" staat en het geen vrouwending is!!  ::)
Haha,  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3128087
Ronald schreef: Gelukkig trouwens de eerste keer dat er "vrouwending" staat en het geen vrouwending is!!  ::)
Maar dat kunnen we er altijd nog van maken natuurlijk! :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door