Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
#3127543
Onze nieuwe dierenarts wil graag medicatie gaan proberen bij Zoë haar gedragsproblemen. Volgens mij ging het om fytotherapeuticum. Heeft iemand hier ervaring mee?
Door Lil
#3127545
Dat betekent plantaardig. Maar wat wil hij inzetten? Op zich wel ervaring mee: cox xompositum, wilgenbast, valeriaan etc is fytotherapie. Plantengeneeskunde. Velen roepen homeopathie maar dat is totaal iets anders,  dat is verduningen en de kwaal met het kwaad bestrijden. Fytotherapie deed men al voordat de chemische medicijnen bestonden. Als je dat hebt pak je plantje x en wordt je beter.
Door hannabelgje
#3127558
Ze had het erover dat het Zoë haar hersenen leert dat haar omgeving niet eng is en ze er dus niet op hoeft te reageren. Ik zou het minimaal 3-6 maanden moeten geven.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Door Lil
#3127594
Klinkt goed, maar ik zou idd ook meer info willen over bijwerkingen etc. Jones heeft in het begin phytonics strezz gehad en daar ben ik 2 weken gillend gek van geworden (beginverergering van gedrag).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door