Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door CarolienPaco
#3115544
Zijn er Brabanders die eens gezamenlijk een bestelling willen plaatsen bij slagerij West? (zie voor de prijzen het topic voor bestellingen in Marknesse)

De prijzen vind ik gunstig, en als we met een groepje zijn, kun je de 300 euro wel halen :) Ik woon zelf in Breda, dus mensen die en beetje uit de buurt komen zou wel fijn zijn :)
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3115546
Ik zou dan eerst even contact opnemen of er al lijntjes zijn in je regio en wat het minimale bestelbedrag is hoor ! Dit kan nogal verschillen en is meestal 750,-
Door -sanne
#3115547
Sigbrid schreef: Ik zou dan eerst even contact opnemen of er al lijntjes zijn in je regio en wat het minimale bestelbedrag is hoor ! Dit kan nogal verschillen en is meestal 750,-
Bij slagerij west €300 als ik me niet vergis hoor?
Laatst nog een bestelling gedaan :-)
Gebruikersavatar
Door Diana02
#3115605
ik wil daar best aan mee doen, als je iets meer info hebt hoor ik graag van je.
maar het is duurt nog een poosje voor het 10 juli is. tzt is mijn vriezer weer wat leger dan kijk ik ff hoe en wat.
ik barf nog niet echt maar ik droog wel vlees. ;)
#3122601
Hallo, ik ben nieuw hier. Mijn naam is Barbara en ik woon in Geertruidenberg (aan de A27 knooppunt Hooipolder) ik heb 3 honden en nu nog 2 opvanghonden extra. Ik ben op zoek naar snacks om te drogen. Zoals long, hart, kippenmaagjes en luchtpijp. Iemand tips?

Verstuurd vanaf mijn LG-E975 met Tapatalk
Door CarolienPaco
#3122612
Hoi Barbara! In Rijsbergen zit Natural Paws, die verkopen heel veel rauw vlees, ook om te drogen. Misschien heb je daar iets aan? Je kunt het afhalen, maar er wordt ook bezorgd!
Gebruikersavatar
Door lexie
#3125563
Hoi, ik wil gaan overstappen op kvv en wil me graag aansluiten bij de bestelgroep Noord Brabant. Ik woon in Loon op Zand.

Voor de mensen in de buurt van Tilburg: waar bestellen jullie meestal? Kan ik vast neuzen wat de mogelijkheden zijn.
Gebruikersavatar
Door lexie
#3125605
Best4dogs lijkt me wel wat, maar dat is bestellen vanaf 100kg. Beetje veel voor onze diepvries.. Maar ben benieuwd waar jullie, mede Brabanders, normaal bestellen.
Door Kim en Casper
#3127369
lexie schreef: Hoi, ik wil gaan overstappen op kvv en wil me graag aansluiten bij de bestelgroep Noord Brabant. Ik woon in Loon op Zand.

Voor de mensen in de buurt van Tilburg: waar bestellen jullie meestal? Kan ik vast neuzen wat de mogelijkheden zijn.
Ik bestel meestal bij Lupa. Veel keuze en de prijzen zijn erg goed.

Ik heb evt ook interesse in slagerij west! Zeker als t vanuit Breda is!
Door Mijati
#3127470
lexie schreef: Hoi, ik wil gaan overstappen op kvv en wil me graag aansluiten bij de bestelgroep Noord Brabant. Ik woon in Loon op Zand.

Voor de mensen in de buurt van Tilburg: waar bestellen jullie meestal? Kan ik vast neuzen wat de mogelijkheden zijn.
Je zou ook eens kunnen kijken bij Dieza, die heeft meerdere merken en bezorgd, dacht ik ook in omgeving Tilburg.
Door Suzanne
#3137312
Ik bestel in dit topic:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,129548.0.html

Ik woon in Kaatsheuvel.

Als je ook wilt bestellen kun je aangeven dat het bij mij geleverd moet worden; dat spaart je de verzendkosten uit (okay, ik vind het leuk als je iets bijdraagt aan de mijne maar dat is niet verplicht ;-)
Je moet het alleen diezelfde dag komen halen; ik kan het NIET opslaan in de vriezer. Ik wil wat kloten met dozen en dekens erover maar ik kan het in geen geval in de vriezer kwijt. Eventueel, als het maar een beetje is, ga ik aan de gang met koelboxen ed en dan kom ik alsnog een eindje.

Ik wil het wel graag weten wat je laat komen, dan maak ik lijstjes en hou ik bij wat voor wie is ;-)

Suzanne
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door