Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Valerie*
#3126893
Uiteraard weer tbv Animal Aid Foundation honden  ;)

(alles ex verzendkosten)

Allemaal 5 euro per stuk


11.

Afbeelding

12.

Afbeelding

13.

Afbeelding

14.  oorbel 2,50 per  stuk of 5 euro per paar

Afbeelding

15.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Valerie* op vr 26 jun 2015, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3126896
Hoe groot is armband 11? Ik heb wel interesse in een zilverkleurige. En die bedelarmband hoe groot is die? Ik heb een behoorlijk brede pols (mag wel 21 à 22 cm zijn).
Door Valerie*
#3126899
De bedelarmband is 23 cm lang (en natuurlijk makkelijker korter te maken voor de mensen met een smalle pols)
De gekleurde armbanden zijn maximaal 24 cm
De andere armband die jij bedoelt (nr 11) heeft een diameter van 6 cm. Ik heb een normale/misschien iets smalle pols en ik pas die wel maar ik denk dat het te strak zit als je een bredere pols hebt.
Door Lil
#3126933
11 is wel mijn smaak en ik heb een smalle pols. Is de kleur goud of koper? Wat kost ie? Ik snap hem niet helemaal, sorry.
Door Lil
#3126941
Valerie* schreef: Ik heb 3 zilverkleurige en 3 goudkleurige  ;) ze zijn 5 euro exclusief verzenden (voor NL 69 centen voor BE 1,15)
Yeah! Doet u mij dan een gouden.
Door Summerditches
#3127040
Ik kan een vriendin zeker blij maken met nr. 12..als ik er een klein beetje zeker van kan zijn dat de steentjes in het hondje wel aardig blijven zitten want dan doe ik hem kado..het is een volwassen armbandje toch?
En mocht je ooit de 7 tegenkomen in ff zwart..dan is daar ook belangstelling voor ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3127284
Als je nog een armband nr 11 in zilverkleur hebt en een bedelarmband dan wil ik die wel beide hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door