Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ankob
#3127151
Hallo allen,

We hebben onze hond Rocky inmiddels 1,5 jaar op Energique nummer 4 gehad. Dit is erg goed gegaan zonder spugen. 1,5 jaar lang plezier van ons kleine monster. Nu begint Rocky alleen met het weigeren van het eten van dit "verse" vlees. Herkennen jullie dit? We zijn dit weekend bij de Dierenwinkel langs geweest en hebben nu om te proberen een keer DUCK mee genomen, pens in combi  met rund. Echter nu de 2de dag heeft hij alweer 2x overgegen. Dat terwijl wij energique voerden met als reden dat hij minder ging spugen.

Hebben jullie nog ideeen om zijn eetlust weer aan te wakkeren, en een voer type wat lijkt op energique nummer 4.. of goede ervaring mee hebben bij een spugende hond?

alvast bedankt.
Door ankob
#3127159
Beste Angelique, waarop zou ik hem moeten laten nakijken? Aangezien hij verder nog prima functioneerd? en wanneer ik hem DUCK voer wil hij prima eten.. Alleen gaat hij daar van spugen.
het energique krijg ik er wel in, maar dan moet ik hem voeren met een vork dus letterlijk in zijn bek leggen.... Dat is voor even niet erg, maar dat doen wij inmiddels al een maand.
Hij haalt gewoon zijn neus op voor dit voer, maar zijn algemene eetlust is niks mis mee, hij zit te schooien bij ons aan tafel om alles wat daar staat...
Door fransbulletje
#3127190
Toch eens een ander merk vers vlees geven.
Er zijn genoeg kvv merken te krijgen, hier op het barfforum staat een heel lijstje.
Persoonlijk vind ik Energique net behangplaksel.
Succes!
#3127205
[quote="ankob"]
dank mijati, heb je ook nog suggesties?
[/quote]

Er staat een hele lijst hier op het forum, maar het moet dan maar net bij jou in de buurt te verkrijgen zijn. Mijn oudje is erg kieskeurig, die eet Kivo met smaak en smuldier (maar dat is er niet een op elke dag te voeren), juist variatie vind hij heerlijk, veel smaken proberen.
Veel dierenwinkels hebben ook wel farm food in hun assortiment, dat ken ik zelf niet, maar je zou het kunnen proberen, net als barfmenu.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door