Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3126974
Vorig jaar fietste we naar t strand, liepen we er uren, zwom en rende hij zich uit de naad achter de bal...
Dat is over... we gaan nu met de auto naar t strand, lopen een half uurtje...trappen de bal naar hem toe, gaat uit zichzelf eventjes de zee in...ook wel als we de bal erin 'gooien' , sloopt hij nog met alle liefde zn balletje, dan pikken we nog een terrasje en gaan we terug waar mn ventje de rest van de dag tevreden slaapt..
Hij word bedolven met liefde, aandacht, kroelsessies en krijgt alles te eten wat ie maar wil....
We genieten met volle teugen van hem, hij doet t enorm goed, heeft geen pijn en is niet benauwd....maar alles gaat minder en het doet verrekte zeer als je daar dan mee word geconfronteerd, dat doet gewoon pijn....
Maar hij heeft nog overal zin in, straalt af en toe als een 'jonge god'  en zolang mijn ventje dat doet, doen wij alles voor hem!
(mobiel foto s)
Over 2 weekjes ga ik weer, met mn kids en mn hondenjongens en dan gaan we met volle teugen van elkaar genieten!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3126995
Aaah, wat blijft-ie toch een majestueuze uitstraling houden! Mooie man. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten! :-*
Door hamada
#3126999
Wat mooi dat jullie zo kunnen genieten.  :smitten: :smitten: :smitten:
En dat hij zich binnen de mogelijkheden goed voelt.
Hier blijven de duimen draaien dat er nog heel veel mooie dagen voor jullie mogen volgen.
:bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Riek
#3127002
Hoe oud is hij Ellen?
In mijn beleving is hij nog steeds die jonge god.

Lekker dat jullie nog zo van elkaar kunnen genieten.
Absorberen dat kostbare gevoel!
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3127004
Echt super zo'n heerlijk weekend en nieuwe, onuitwisbare herinneringen gemaakt!!!
Hoe dubbel ook... :'( 
Maar ondanks de wetenschap dat hij ziek is, zo prachtig hoe jullie heel bewust zoveel mogelijk genieten van elkaar!
Hopelijk blijft hij nog heel lang in goede conditie!
:-* voor jouw lieve, mooie kerel!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3127007
Ik hoop dat ie in november 12 wordt!
Wel leuk om te zien dat t roedeltje weer bij elkaar is, ze liggen nog net niet kont aan kont  ;D :-*
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3127077
Anne in Duitsland schreef: Aaah, wat blijft-ie toch een majestueuze uitstraling houden! Mooie man. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten! :-*
+1! :smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3127083
Heerlijke foto's, hij ziet er echt gelukkig en tevreden uit.
Geniet van elk moment, hoe groot of klein ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door