Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3126636
Vandaag ben ik druk met het uitproberen van mijn nieuwe lampen. En Otje en Pluk wilden best even poseren voor mij. Ik vind het altijd zo grappig dat mensen zeggen dat met katten je niet zo'n shoot kan doen. Als je maar geduld hebt, ze zijn altijd nieuwsgierig genoeg om te komen kijken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3126747
Leuk :-D

Nadeel met katten is dat je er minder makkelijk mee op pad gaat dan een hond die je aan de lijn meeneemt. Ook zal het volledig aan de kat liggen ;-)
Als ik bedenk door wat voor klaagzang ik wordt begeleid wanneer dinky in reismandje zit  ::) wanneer het hier thuis zou kunnen dan zie ik een shoot wel zitten  ;) tot die tijd moet ik het met mijn eigen foto's doen en ook die zijn goed met de camera's van tegenwoordig (en geduld is inderdaad wel hetvtoverwoord)
Door Shanti en co
#3127049
Wat een mooie foto's weer! 
Hier zijn ze ook helemaal weg van mandjes (en lege of volle dozen  :biggrin2: ) om in te liggen en zich te "verstoppen".
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3127050
dinky89 schreef: Leuk :-D

Nadeel met katten is dat je er minder makkelijk mee op pad gaat dan een hond die je aan de lijn meeneemt. Ook zal het volledig aan de kat liggen ;-)
Als ik bedenk door wat voor klaagzang ik wordt begeleid wanneer dinky in reismandje zit  ::) wanneer het hier thuis zou kunnen dan zie ik een shoot wel zitten  ;) tot die tijd moet ik het met mijn eigen foto's doen en ook die zijn goed met de camera's van tegenwoordig (en geduld is inderdaad wel hetvtoverwoord)
Katten wil ik ook altijd op locatie doen hoor. Tenzij het katten zijn die heel erg gewend zijn aan reizen. Lekker in hun vertrouwde omgeving.
koekje schreef: Wat leuk, de poezekes op de foto!
Ja, onze schatten! Er valt meestal niet zoveel over ze te vertellen, maar het is een heerlijk stel samen waar we heel erg van genieten!

Thanx allemaal voor de leuke reacties!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3127165
Ik houdt het zeker in gedachten :-)
Dinky moet eerst sowieso weer overal mooi behaard zijn ;-) heeft nu nog kale donsbuik na operatie twee weken terug ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door