- ma 22 jun 2015, 09:07
#3127061
Wat lief!
Ik vind Landal echt een hele fijne, klantgerichte organisatie.
Mijn moeder en ik hadden eens een vakantie geboekt met kerst. We boekten dat al maanden van tevoren, en sloten een annuleringsverzekering af.
Toen werd plotseling mijn tante ernstig ziek en lag tegen kerst op sterven. Ik gaf er mantelzorg en daardoor konden wij niet op vakantie. We dachten, ach, we zijn verzekerd. En dus zeiden we de vakantie af.
Al snel bleek dat de verzekering niet dekte. Het was geen eerstelijns familie en dus hadden we niet mogen annuleren.
Ik belde Landal op om te vragen of er wellicht nog iets te regelen was. Een korting op het beddengoed, weet ik veel. Alle beetjes zouden helpen. De vrouw ging overleggen zei ze.
Twee uur later gaat de telefoon. We mochten een nieuwe vakantie boeken!
Dat was natuurlijk fantastisch. We kregen een brief thuis waarin stond dat we 12 maanden gebruik konden maken van het aanbod, wat we uiteraard hebben gedaan.
Een geweldige actie van Landal, want ze hadden dit echt niet hoeven doen.