Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3126868
Er zit hier een groepje jongeren die in de nacht van vrijdag op zaterdag een klere herrie maakten. Ik moest zaterdagochtend een storing melden bij receptie, toch de herrie daar gemeld, gewoon om te voorkomen dat het niet weer gebeurde, verder nergens om. Gaat tegen een uur of 5 de bel staat er iemand van Landal voor de deur:

Afbeelding

Brief stond netjes op onze naam. Donderdag lekker uit eten. ..Afbeelding
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3126894
En weer 2 gegarandeerde klanten erbij in het restaurant :biggrin2: Buiten dat om, fijn dat ze een flesje wijn weg geven en dat ze je klacht serieus nemen O0
Gebruikersavatar
Door Hope
#3127061
Wat lief!

Ik vind Landal echt een hele fijne, klantgerichte organisatie.
Mijn moeder en ik hadden eens een vakantie geboekt met kerst. We boekten dat al maanden van tevoren, en sloten een annuleringsverzekering af.
Toen werd plotseling mijn tante ernstig ziek en lag tegen kerst op sterven. Ik gaf er mantelzorg en daardoor konden wij niet op vakantie. We dachten, ach, we zijn verzekerd. En dus zeiden we de vakantie af.
Al snel bleek dat de verzekering niet dekte. Het was geen eerstelijns familie en dus hadden we niet mogen annuleren.

Ik belde Landal op om te vragen of er wellicht nog iets te regelen was. Een korting op het beddengoed, weet ik veel. Alle beetjes zouden helpen. De vrouw ging overleggen zei ze.
Twee uur later gaat de telefoon. We mochten een nieuwe vakantie boeken!
Dat was natuurlijk fantastisch. We kregen een brief thuis waarin stond dat we 12 maanden gebruik konden maken van het aanbod, wat we uiteraard hebben gedaan.
Een geweldige actie van Landal, want ze hadden dit echt niet hoeven doen.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3127288
Hope schreef: Wat lief!

Ik vind Landal echt een hele fijne, klantgerichte organisatie.
Mijn moeder en ik hadden eens een vakantie geboekt met kerst. We boekten dat al maanden van tevoren, en sloten een annuleringsverzekering af.
Toen werd plotseling mijn tante ernstig ziek en lag tegen kerst op sterven. Ik gaf er mantelzorg en daardoor konden wij niet op vakantie. We dachten, ach, we zijn verzekerd. En dus zeiden we de vakantie af.
Al snel bleek dat de verzekering niet dekte. Het was geen eerstelijns familie en dus hadden we niet mogen annuleren.

Ik belde Landal op om te vragen of er wellicht nog iets te regelen was. Een korting op het beddengoed, weet ik veel. Alle beetjes zouden helpen. De vrouw ging overleggen zei ze.
Twee uur later gaat de telefoon. We mochten een nieuwe vakantie boeken!
Dat was natuurlijk fantastisch. We kregen een brief thuis waarin stond dat we 12 maanden gebruik konden maken van het aanbod, wat we uiteraard hebben gedaan.
Een geweldige actie van Landal, want ze hadden dit echt niet hoeven doen.
Dat is ook super van Landal! Wij gaan al jaren met plezier naar een Landal park. Toen ik deze vakantie wilde boeken waren er geen huisjes voor huisdieren meer vrij. Warsberg had die  nog wel, dan daar maar weer heen. Liep vasr bij de betaling dus gebeld. Kwam zo aan de klets dat we eigenlijk naar Hochwald wilden maar dat daar geen huisjes met huisdieren meer vrij waren. O, zegt die vrouw  ik kijk wel even. Kon ze nog een familie omboeken naar een ander huisje. Konden we toch naar het park van onze 1e voorkeur. Goeie service! !
Door Lizzy
#3127471
DJ en Doerak schreef: Fijn om te lezen,  dat maakt mij trots op het bedrijf waar ik voor werk!  :)
Hee, jij werkt daar, wat leuk! Nou, je kunt weer een mooi compliment aan je baas doorgeven :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3127494
Dian schreef: Dat is ook super van Landal! Wij gaan al jaren met plezier naar een Landal park. Toen ik deze vakantie wilde boeken waren er geen huisjes voor huisdieren meer vrij. Warsberg had die  nog wel, dan daar maar weer heen. Liep vasr bij de betaling dus gebeld. Kwam zo aan de klets dat we eigenlijk naar Hochwald wilden maar dat daar geen huisjes met huisdieren meer vrij waren. O, zegt die vrouw  ik kijk wel even. Kon ze nog een familie omboeken naar een ander huisje. Konden we toch naar het park van onze 1e voorkeur. Goeie service! !
+1

Ik ben ook altijd blij met landal! Ze zijn ook heel sterk op social media is mijn ervaring, 3 jaar geleden wilden wij naar Oostenrijk Rehrenberg. Geen appartement daar meer vrij, ik had op Twitter gezet dat het een dikke bummer was en ik op zoek moest naar een ander park. Binnen een uur reactie van Landal of ik mijn nummer kon DMen zodat ze met me konden kijken wat er nog mogelijk was, en nog korting gekregen ook!
Door eelke
#3127496
Wij hadden vorig jaar een erg slecht huisje. Vloer was stuk, gordijnen te kort, de douchestang lag in een slaapkamer, ook niet erg schoon, gaten in de bank..

Aangegeven, en later via de post een kortingsbon gekregen voor een volgende boeking, maar ja, wel op t zelfde park en ik hoef niet meerdere keren naar dezelfde.
Bij het aangeven was de reactie ook wel dat t oude huisjes waren en dat de prijs daar ook wel naar was...
Dat was wel jammer.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3127510
eelke schreef: Wij hadden vorig jaar een erg slecht huisje. Vloer was stuk, gordijnen te kort, de douchestang lag in een slaapkamer, ook niet erg schoon, gaten in de bank..

Aangegeven, en later via de post een kortingsbon gekregen voor een volgende boeking, maar ja, wel op t zelfde park en ik hoef niet meerdere keren naar dezelfde.
Bij het aangeven was de reactie ook wel dat t oude huisjes waren en dat de prijs daar ook wel naar was...
Dat was wel jammer.
Oude huisjes prima, maar eerst doehetzelven voor je vakantie kunt vieren.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
Door Lil
#3127520
eelke schreef: Wij hadden vorig jaar een erg slecht huisje. Vloer was stuk, gordijnen te kort, de douchestang lag in een slaapkamer, ook niet erg schoon, gaten in de bank..

Aangegeven, en later via de post een kortingsbon gekregen voor een volgende boeking, maar ja, wel op t zelfde park en ik hoef niet meerdere keren naar dezelfde.
Bij het aangeven was de reactie ook wel dat t oude huisjes waren en dat de prijs daar ook wel naar was...
Dat was wel jammer.
Koude douche!  Ik werd om die reden omgeboekt naar een pas gerenoveerd 6 persoons Luxe! Bungalow. Zonder bijbetaling.  Nu was dat wel in een seizoen dat het halve park leeg lag.
Door eelke
#3127521
Tja we hadden het zelf ook pas aangeven bij het weggaan hoor. Was voor een weekend en geen zin om tijdens de beperkte openingstijden van de receptie te gaan klagen en vervolgens voor 1 nacht nog weer te gaan verkassen.
Maar erg zonde dat ze die huisjes dan nog verhuren...denk niet dat het eind september nog mega druk is. Zo kwam het park in ieder geval niet over ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door