Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3126776
Zijn vannacht wéér de kentekenplaten van m'n auto afgehaald!  :rant: :rant: :rant:

Vorig week was al de antenne van de andere auto af gejat en nu was mijn ouwe barreltje weer aan de beurt. Kunnen ze nou niet gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven? Ze hebben niet alleen de platen gejat, maar ook de houders finaal afgebroken. Ik mag nu platen laten maken met een 3-tje erop  :-X En ze hebben ook al een keer geprobeerd die hele auto te jatten, wat ook de nodige schade tot gevolg had.
Kan op zondag nergens nieuwe platen laten maken, dus kan vandaag ook niet met die auto weg. En dan zit ik eigenlijk ook nog met het probleem dat ik 'm alleen maar op openbare weg kan parkeren met het risico dat een ijverige oom agent 'm af laat slepen. Heb maar gelijk via internet aangifte gedaan.

Ik zou vandaag een dagje weg. Had me ingeschreven voor een hardloopwedstrijd in België, maar ik werd vannacht al wakker van de keelpijn. Vervolgens begon om 5 uur Nena te piepen omdat ze aan de racekak was en toen ik met haar buiten liep bemerkte ik dus die gestolen platen.
Ik blijf dus maar thuis. M'n zondag is lekker begonnen zo.  :-X
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3126787
En dan heb ik nog geluk dat ik morgen voor een late dienst sta ingeroosterd. Kan ik morgenochtend gelijk om 8 uur die nieuwe platen laten maken. Als ik een vroege dienst had gehad, had ik nog een probleem gehad.

Echt he, ik ben helemaal niet zo rancuneus of gewelddadig aangelegd, maar als ik ooit degene die dit op z'n geweten heeft te pakken zou krijgen dan geloof ik dat ik er iets heel gemeens mee doe.  :-\
Door Pluto
#3126791
Sonja schreef: Ik vraag me af of dit iets uit zou maken. Ze hebben bij mij nu dus die hele framepjes waar de plaat in zit met grof geweld afgebroken.
Geen idee, heb ze zelf nog nooit gezien, maar wat ik erover lees zou het, op zijn minst, een stuk lastiger zijn om ze eraf te krijgen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3126796
Pluto schreef: Geen idee, heb ze zelf nog nooit gezien, maar wat ik erover lees zou het, op zijn minst, een stuk lastiger zijn om ze eraf te krijgen.
Weet je, ik denk dat het ze helemaal niet om die kentekenplaten of antenne te doen is. Volgens mij is het gewoon puur rottigheid uithalen. Krijgen ze die platen er niet af, dan slopen ze wel iets anders. Heb er al verschillende deuken in zitten van vorige akkefietjes. En dan woon je in een keurig nette buurt. Je zou niet eens meer een nieuwe auto durven kopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door