Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3126546
Ik wist niet dat een bruiloft organiseren zó leuk was.

We hebben gekozen voor een Do It Yourself Bruiloft. Deels omdat mijn zus het ontzettend leuk vind om te knutselen en deels om de kosten een beetje leuk te houden. Want jemig, wat is het allemaal ontzettend duur.

Zo ben ik nu bezig met de bedankjes. Die kostten, als je ze op internet besteld zoals wij ze graag willen, 1,70 per stuk. Ik maak ze nu zelf en het wordt echt ontzettend leuk. Alle gasten krijgen als ze weer naar huis gaan een zakje met bloemenzaadjes. Met een kaartje eraan 'watch our love grow'.
De zolder hangt vol met bloemen die aan het drogen zijn. Er worden slingers gemaakt van roosjes en ik ben bezig met het versieren van glazen flesjes (sommige met verf, andere met wol) voor op de tafels.

Ik ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit komt te zien maar de voorpret is alvast erg geslaagd!

Nu nog iets bedenken hoe onze lieve Nelson een beetje symbolisch terug komt in de dag. Hij kan niet mee, dat is wel jammer, maar je kan niet alles hebben. Misschien iets van een mooie foto in de receptieruimte of zo.
Tips en suggesties zijn welkom!  ::) :)
Door Anne in Zweden
#3126549
Hope schreef: Ik wist niet dat een bruiloft organiseren zó leuk was.

We hebben gekozen voor een Do It Yourself Bruiloft. Deels omdat mijn zus het ontzettend leuk vind om te knutselen en deels om de kosten een beetje leuk te houden. Want jemig, wat is het allemaal ontzettend duur.

Zo ben ik nu bezig met de bedankjes. Die kostten, als je ze op internet besteld zoals wij ze graag willen, 1,70 per stuk. Ik maak ze nu zelf en het wordt echt ontzettend leuk. Alle gasten krijgen als ze weer naar huis gaan een zakje met bloemenzaadjes. Met een kaartje eraan 'watch our love grow'.
De zolder hangt vol met bloemen die aan het drogen zijn. Er worden slingers gemaakt van roosjes en ik ben bezig met het versieren van glazen flesjes (sommige met verf, andere met wol) voor op de tafels.

Ik ben benieuwd hoe het er straks allemaal uit komt te zien maar de voorpret is alvast erg geslaagd!

Nu nog iets bedenken hoe onze lieve Nelson een beetje symbolisch terug komt in de dag. Hij kan niet mee, dat is wel jammer, maar je kan niet alles hebben. Misschien iets van een mooie foto in de receptieruimte of zo.
Tips en suggesties zijn welkom!  ::) :)
Rauwe kalkoennek als hoofdgerecht? :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3126561
Anne in Duitsland schreef: Rauwe kalkoennek als hoofdgerecht? :P :biggrin2:
;D

Weet niet hoe handig jullie zijn maar kleine hondjes kleien en zwart verven als tafelversiering als symbool voor Nelson?

klinkt erg leuk wat jullie al hebben  ;)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3126562
Anne in Duitsland schreef: Rauwe kalkoennek als hoofdgerecht? :P :biggrin2:
:2funny:
dinky89 schreef: ;D

Weet niet hoe handig jullie zijn maar kleine hondjes kleien en zwart verven als tafelversiering als symbool voor Nelson?

klinkt erg leuk wat jullie al hebben  ;)
Dat is een leuk idee!
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3126570
Gefeleciteerd.
En leuk zoals jullie bezig zijn aan het voortrouwen  ;)
Voor nelson, misschien als je foto's gaat maken, dat hij dan mee kan, iemand rijd mee in een auto waar hij in mee gaat, en die persoon leid Nelson bij de foto's?
Weet niet of je foto's  kan printen, maar een foto van Nelson meerdere keren uitprinten, daar driehoekjes van maken en dan een vlaggenlijn?
Foto van Nelson uit laten printen op marsepijn, en die op een taart leggen?
Als er een menukaart is, hem aan de voorkant met zijn foto zetten?
uhmmmm  :sofa: hem gewoon meenemen  :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Rauwe kalkoennek als hoofdgerecht? :P :biggrin2:
Niet als als hoofdgerecht gevulde pens ? :puke:    ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3126572
Extreme schreef: Gefeleciteerd.
En leuk zoals jullie bezig zijn aan het voortrouwen  ;)
Voor nelson, misschien als je foto's gaat maken, dat hij dan mee kan, iemand rijd mee in een auto waar hij in mee gaat, en die persoon leid Nelson bij de foto's?
Weet niet of je foto's  kan printen, maar een foto van Nelson meerdere keren uitprinten, daar driehoekjes van maken en dan een vlaggenlijn?
Foto van Nelson uit laten printen op marsepijn, en die op een taart leggen?
Als er een menukaart is, hem aan de voorkant met zijn foto zetten?
uhmmmm  :sofa: hem gewoon meenemen  :biggrin2:
Niet als als hoofdgerecht gevulde pens ? :puke:    ;D
Dat zijn leuke ideeën!
Meenemen ga ik niet doen. Van de locatie zou het op zich mogen hoor, maar er ligt overal vloerbedekking en ik wil niet dat hij barst van de jeuk omdat ik nou zo graag een feestje wil.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3126611
Pauline schreef: Maar kan hij ook niet mee voor de foto's? Zodat je in ieder geval een trouwfoto hebt waar hij bij op staat?
We maken op onze trouwdag alleen foto's van de dag zelf. De volgende dag gaan we foto's maken met de paarden en met Nelson. Ik vrees dat ik anders beter voor een andere kleur jurk had kunnen gaan  ::)

Hoewel ik het eigenlijk best een leuk idee vind. Iemand die alleen komt met Nelson voor de foto's.
Op de locatie is dat wellicht toch anders/leuker dan thuis.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3126614
Hope schreef: We maken op onze trouwdag alleen foto's van de dag zelf. De volgende dag gaan we foto's maken met de paarden en met Nelson. Ik vrees dat ik anders beter voor een andere kleur jurk had kunnen gaan  ::)

Hoewel ik het eigenlijk best een leuk idee vind. Iemand die alleen komt met Nelson voor de foto's.
Op de locatie is dat wellicht toch anders/leuker dan thuis.
Dat denk ik ook, misschien is het te realiseren! :)
Door Marielle1988
#3126797
Wij zijn afgelopen 15 mei getrouwd en hebben er ook voor gekozen om de honden niet mee te nemen. We wouden ze er wel graag bij hebben en hebben toen gevraagd an de mevrouw die onze bruidstaart gemaakt heeft of ze ze op de taart kon verwerken. Ze leken echt sprekend op senna en nodin en iedereen vond het een super leuk idee om ze op deze manier er bij te betrekken. Wij hadden een taart die voor de helft pak en voor de helft jurk was. Senna zat bij mij, met de frisbee (onze grootste hobby)  en nodin zat bij arjen met zn reddingshondentuigje aan (hun grootste hobby). Deze foto's zijn van de taart die al grotendeels op was en toen er al weer thuis waren. De officiële foto's van de taart moeten we nog krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Door Aprilsnow
#3126842
Ik zou zeker proberen Nelson even daar te krijgen. Is toch even een momentje dat je dan kan delen.
Kan hij misschien bij de huwelijksvoltrekking zijn? Of is dat in dezelfde locatie?
Zou anders leuk zijn als hij iets met de ringen zou kunnen doen
Gebruikersavatar
Door Onix
#3126843
Leuk he om het zelf te doen. Wordt het tenminste echt persoonlijk. Je zou hondenpootjes ook makkkelijk kunnen laten terugkomen. Op de taart, servetten etc. Eventueel kun je dat ook nog combineren met hoefijzers, mocht je de paarden er ook in willen betrekken. Er zijn ook koekjesuitstekers en stempels van de labrador. Daar kun je ook allerhande dingen mee doen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3126851
[quote="Aprilsnow"]
Ik zou zeker proberen Nelson even daar te krijgen. Is toch even een momentje dat je dan kan delen.
Kan hij misschien bij de huwelijksvoltrekking zijn? Of is dat in dezelfde locatie?
Zou anders leuk zijn als hij iets met de ringen zou kunnen doen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door