Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3126529
Happy Birthday met je 10de verjaardag lieve grappige kletsmajoor!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3126531
Het klinkt heel wat, maar als ik het goed begrepen heb is het dan nog een jonkie  :biggrin2:

Van harte gefeliciteerd! Wat krijgt die nou voor soort taart?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3126534
Gefeliciteerd Charlie!

[quote="Angelique"]
Van harte gefeliciteerd! Wat krijgt die nou voor soort taart?
[/quote]Veel...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3126540
Angelique schreef: Het klinkt heel wat, maar als ik het goed begrepen heb is het dan nog een jonkie  :biggrin2:

Van harte gefeliciteerd! Wat krijgt die nou voor soort taart?
De verhalen dat ze 80 worden zijn wat overdreven hoor. Uitzonderingen halen dat, maar 40 a 50 lijkt realistischer. Maar dan nog is ie een jonkie en dat vinden we niets erg!

Taart, dat is een goede. Hij vindt eigenlijk altijd alles eng. Hij mag zo poseren, want ik moet oefenen en ik denk dat ik hem daarna blij ga maken met een douche. Dat is een van de weinige dingen die hij echt lollig vindt!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3126547
Kaela schreef: De verhalen dat ze 80 worden zijn wat overdreven hoor. Uitzonderingen halen dat, maar 40 a 50 lijkt realistischer. Maar dan nog is ie een jonkie en dat vinden we niets erg!

Taart, dat is een goede. Hij vindt eigenlijk altijd alles eng. Hij mag zo poseren, want ik moet oefenen en ik denk dat ik hem daarna blij ga maken met een douche. Dat is een van de weinige dingen die hij echt lollig vindt!
Gefeliciteerd Charlie! En als je taart eng vind, koos ik ook gewoon voor een lekkere plenspartij onder de douche!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3126635
Douchen werd me vandaag ook niet in dank afgenomen. Denk je hem blij te maken...

Hij heeft wel van de nootjes gesnoept bij het poseren, dat vond ie wel leuk!

Afbeelding

Afbeelding

En dan toch ook zijn vriendinnetje maar even:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3126712
Ohw, wat een prachtige foto's!!  :o :dribble:
De eerste van Charlie is erg mooi, en Kaela erg mooi met die dennenappel :smitten:


Ojah, gefeliciteerd Charlie  ;) :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door