Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3126148
Naar de schuur , emmer alvast pakken . Emmer neergezet , buitendeur stond open , even naar boven , daar had ik de spons nog laten liggen .
Ik wilde dus verder gaan met ramen  lappen  :)
Weer naar beneden , na zo ongeveer twee minuten  :biggrin2: Emmer vermoord
En een blij ei ......  :D :D  :biggrin2: Ik ben heulemaal gek in de bol butler
Ja , ik weet het , ik heb iets gedaan  ::) Maar boos worden helpt niet hoor
Dat weet je toch wel
Vervolgens scheurde het naar binnen , pakte een kleed en ging daar weer als een dolle mee tekeer
Doe jij ook mee  ::)  :D :D ..... Nee  :biggrin2: Ik ging op zoek naar een andere emmer
Pretletter naar binnen , deur dicht , ramen lappen
Oh maar ik zie je wel hoor , ik zit aan de andere kant van de tuindeuren
Ik zal alvast met de binnenkant beginnen ( Ja dat weet ik  :biggrin2: de binnenkant doe ik later )
Door smulpaap
#3126196
Irta schreef: Haha, daar heeft Tadej ook altijd zo'n lol mee. Emmers, grote & stevige kartonnen dozen, en bezems :D


Ja , bij een teveel aan dozen  :biggrin2: Dan zetten we ook de papierversnipperaar alvast in
Mijn oude Rusell was altijd dol op de hark  .
Door smulpaap
#3126197
Toen deze (b)engel een puber was moest ik altijd opletten
Als de glazenwasser in het park was  :biggrin2:
Daar staan ook flats
Maar daar wandelt ze inmiddels braaf voorbij  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3126210
Emmers en gieters.. die hebben hier geen lang leven.  ;D Ramen lappen met onze 4-voetige hulp in de huishouding is gezellig, maar zeer tijdrovend en lichtelijk onmogelijk als om de haverklap de emmer word gepikt, omgegooid, meegenomen naar de schatkist of de zeem/ wisser weg is. :biggrin2:
Door Lil
#3126217
Cindy!

verkeerde link van die site....

omg wat veel verschillende voerspeeltjes. Kan iemand mij even onder curatele stellen?  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Cindy de Wolf
#3126218
Lil schreef: Cindy!

verkeerde link van die site....

omg wat veel verschillende voerspeeltjes. Kan iemand mij even onder curatele stellen?  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
;D ;D ;D ;D Haha zo herkenbaar...ik kan me niet inhouden hoor. Ga vanmiddag toch echt eea bestellen. Pup mag natuurlijk zich niet vervelen dadelijk...
Door Lil
#3126219
Cindy de Wolf schreef: ;D ;D ;D ;D Haha zo herkenbaar...ik kan me niet inhouden hoor. Ga vanmiddag toch echt eea bestellen. Pup mag natuurlijk zich niet vervelen dadelijk...
goed excuus!  ;) :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door