Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3125185
ALS HET DAN MISGAAT GAAT HET GOED MIS..DE VERVANGENDE MESSEN ZIJN TE GROOT NAMELIJK MAAT 32 DIT KEER FOUT VAN DE LEVERANCIER... DUS IK HEB NU OOK 3 X MAAT 32..VIERKANT GAT IS ONGEVEER 1,5MM X 1,5MM. ZOEK DE REST VAN DE GEGEVENS ER WEL BIJ.. ZE MOGEN OOK TERUG..MAAR DE VERZENDKOSTEN/TAX MOET IK BETALEN DUS IK DACHT MISSCHIEN KAN IK ER DAN BETER IEMAND ANDERS EEN PLEZIER MEE DOEN. Tussen de uiteinden van de messen is de afstand ongeveer 5,5 cm.

Afbeelding

Ik heb hier dus ook nog 3 spiksplinternieuwe messen voor een zwaardere vleesmolen. Het is mes nr. 12 (voor Hobart gebruikers officieel bestelnummer 290339) volgens de specs past het mes op heel veel zwaardere molens waaronder Bosch etc. Google vertelt vast genoeg... Ik kan vinden dat hij past voor mes 10 en mes 12. Dit heb ik gevonden

It is guaranteed to fit virtually any size #10 or #12 meat grinder, including Hobart, Enterprise, Chop-Rite, Bosch, Alfa, Universal, Tor-rey, and many others!

Het middengat is 12mm x 12mm in het vierkant.
De afstand tussen de uiteinde van de mesbladen is ongeveer 3,5 cm.
De messen zijn van L & W uit Duitsland.
De messen kunnen in een bubbeltjes envelop gewoon door de brievenbus...Ze zijn van " stainless steel".

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Summerditches op do 18 jun 2015, 07:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#3125884
Summerditches schreef: het is wat lastig meten maar maximaal 8-9mm..zeker geen cm.
Oké, goed om te weten, dank je voor het nameten. Ik had namelijk nieuwe schijven bij de Hobart besteld, en die zijn een fractie dikker dan de oude schijven. Als het mesje te dik is, blijft de schijf dus niet meer vastzitten op het dingespinnetje. Snap je? Ik ook niet! ;D

Ik bel Herr Antje vanavond en laat je morgen meer weten!
#3125887
Anne in Duitsland schreef: Oké, goed om te weten, dank je voor het nameten. Ik had namelijk nieuwe schijven bij de Hobart besteld, en die zijn een fractie dikker dan de oude schijven. Als het mesje te dik is, blijft de schijf dus niet meer vastzitten op het dingespinnetje. Snap je? Ik ook niet! ;D

Ik bel Herr Antje vanavond en laat je morgen meer weten!
Komt helemaal goed..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door