Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3125633
in een onbewaakt moment is onze gluipert Roef de garage in gesniekt waar 5 roosters van de Bohman met rauwe kippehartjes stonden om te ontdooien.
meneer heeft kans gezien om 3 roosters(die echt goed vol lagen) leeg te vreten.
resultaat een hele bolle hond die 1 x iets heeft gekotst en verder heel erg te vreden is met zichzelf.

vraag: moet ik me zorgen maken(ik hou rekening met nog meer kotsen en diaree) de hartjes waren gedeeltelijk nog bevroren.
#3125639
Wat een rat.  :biggrin2: Nee, ik denk dat ratje roeffie dat best wel aan kan. Hij krijgt toch ook weleens een ijsje? En hij heeft gelijk gegeten voor vandaag. Geen zorgen maken, goed in de gaten houden en verder denk ik dat het met een sisser afloopt.
#3125652
Iets met kat en spek en zo.. :P :biggrin2: ik zou'm de rest van de dag op dieet zetten en de Boman onder stroom... :P ;)
Misschien dat ie het wat fris op de maag vind liggen, maar mwah...gewoon ff afwachten. Het zal wel losschijtenlopen.
#3125664
bedankt voor de reacties  :biggrin2:
en natuurlijk wéét ik wel dat een hond in ene heel veel vlees kan verstouwen,maar in real life krab je toch even achter je oren als je normaal zo slanke labrador ineens eruit ziet als een tonnetje  :o

inmiddels in manlief als verantwoordelijke naar voren geschoven en die heeft (indien nodig)slaapdienst op de bank  8)
#3126116
en lekker BlonT dat hij is....... ::)
met je krent op de PVC vloer en dan een knetterende wind laten.......2 meter de lucht in springen en staan borstelen en grommen  ;D ;D
en BlonT in het kwadraat(Hidde) helemaal van de rel door dat Roef zo hysterisch doet......

ja lachen hoor  :biggrin2:
#3126124
Roef & Hidde schreef: en lekker BlonT dat hij is....... ::)
met je krent op de PVC vloer en dan een knetterende wind laten.......2 meter de lucht in springen en staan borstelen en grommen  ;D ;D
en BlonT in het kwadraat(Hidde) helemaal van de rel door dat Roef zo hysterisch doet......

ja lachen hoor  :biggrin2:
;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door