Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3125363
Ik heb jullie hulp nodig om kattenbak (zie topic "Randpisser") naar Deurne te krijgen, zodat Anne in Duitsland, a.k.a. Frau Antje, deze voor mij mee naar Duitsland kan nemen en hij dan op de een of andere manier bij mij terecht komt

Too is bereid om deze voor mij bij de Jumper in Arnhem op te halen, en dan moet hij dus in Deurne komen.

Too schreef vandaag:
ik ben op zaterdag in Nijmegen, woensdag in Den Bosch
Wie kan er verder helpen?
#3125480
Kim_S schreef: Ik ben bijna wekelijks in Nijmegen. Alleen niet op zaterdag, maar dat is misschien wel op te lossen.
En Anne in D. komt nog een keertje buurten hier voor wat andere zaken volgens mij  ::) :biggrin2:

Laat maar weten als ik wat kan doen!  :)
Joh! ;D

Da's inderdaad een goeie optie: piesbak naar Kim, Anne via Kim naar de grote stad. Ik zeg: doen!
#3125559
Pluto schreef: Moet het persee de jumper in Arnhem zijn? Of kan het ook bij andere Jumpers?
Als andere Jumpers die pisbak ook verkopen, is dat natuurlijk ook goed. Het is een Gimpet Katsy deluxe...... garantiert leckfrei. Deze is een aantal jaar geleden uit productie genomen en nergens meer te koop (nieuw). Too had hem bij de Jumper in Arnhem ingestoft in een hoekje zien staan.
#3125570
Anne in Duitsland schreef: Ik neem aan dat hij ook bij andere Jumpers gekocht mag worden, maar het is de vraag of die hem nog hebben. Zit er een Jumper in Deurne dan?
In Hellimund wel!
0492-476243
Wellicht de moeite van het proberen.
Is ca 10 minuten rijden van je paps, tenzij met Linie's superbike dan iets langer. ;-)
#3125612
Anne in Duitsland schreef: Nou, volgens het systeem van Jumper Helmond hebben ze ze nog in alle kleuren staan, maar wel zonder klep. Ik kan er vanmiddag eentje ophalen, Angelique. Heb je nog voorkeur voor een bepaalde kleur? Ze hebben ze in zwart, rood, zilver en blauw geloof ik.

Jeroen, bedankt voor de tip!
ger gedoan!
8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door