Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3124759
Louis van Gaal vroeg me een keer de weg naar Nieuwspoort in Den Haag.

Dochterlief zat op een basisschool die besloot de musical van groep 8 te vervangen voor een heuse speelfilm. Daarin speelden
Ciska Dresselhuis, Joop Braakhekke en Jeroen Overbeek mee. Dus die liepen daar regelmatig op school rond. Lollig.

Oh, en toen ik nog in Amsterdam woonde zat ik nog wel eens op hetzelfde terras als Theo van Gogh.

En ik heb in die tijd ook nog een keer een korte flirt gehad met Jur Raatjes. Hahaha, laat z'n vrouw het maar niet horen!

En in een ver verleden ben ik getrouwd geweest met Robb St. Johann. Eén van de DJ's van Decibel (Amsterdammers van een jaar of 50 onder ons kennen dat misschien nog wel). Ontmoette in de studio regelmatig andere DJ's, zoals Jeroen van Inkel, Adam Curry, Rob van Someren, Lion Keezer. Heb voor Jeroen van Inkel z'n programma nog wel eens een jingle ingesproken.
Laatst gewijzigd door MerelsMommy op zo 14 jun 2015, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#3124853
Nou, ben er denk ik ook nogal wat tegen gekomen.
Heb zelfs een avondje flink gesjanst met Erik de Zwart en heb aan het einde van de avond heel kuis NEE gezegd. Maar o o wat vond ik hem leuk.
Heb Aart Staartjes, Rob de Nijs en zijn huidige vrouw, Rikkert (van Elly) wel eens in de winkel gehad.
Ben Liza Loïs hier op het station tegen gekomen.
Guusje ter Horst, de commissaris van de koningen van Gelderland en die van Brabant gezien op een installatie.
#3125241
Nee nog nooit, voor zover ik weet. Ja.... Eddie wijst me weleens een bekende voetballer aan, maar die herken ik nooit. En de keer dat ik tegen Eddie riep dat er een klein kaal mannetje zonder sokken (midden in de winter) voor me bij de kassa stond bleek het Jan van Halst te zijn. Maar ook die moest ik opzoeken via google.
#3125351
Wij hebben met ons koor gezongen met Rob de Nijs, Lee Towers, Danny de Munck, LA The Voices, Tom Parker en band en met een volledig klemgezopen Rod McKuen die tijdens het concert op een barkruk moest zitten omdat hij niet meer kon staan  ;D
Onze dirigent was de man van Linda Wagenmakers. Ze zong regelmatig met ons mee.

Verder heb ik gezongen bij Rowwen Hèze, en ben ik een keer Bastiaan Ragas bij een concert tegen het lijf gelopen.

Manlief is een aantal keer bij Beatrix geweest omdat hij tijdens de Paralympics medailles gewonnen had. Ze heeft zelf een grote liefde voor paarden dus schoof dan meestal bij de ruiters aan tafel aan. Hij is gevraagd voor de tour van Willem-Alexander en Maxima, vond hij ook erg gezellig!
#3125503
Arme BN-ers..wordt heel hun leven even op bp- egooid waar ze boodschappen doen, in welke auto ze rijden met wie ze flirten hahahaha..

Bart (BNN) de Graaf was mijn klasgenoot op de MAVO
Dirk Zeelenberg zat bij mij op de HAVO
Hugo Metsers (JR)bij de snackbar meerdere malen
Hans Dagelet in de wachtkamer van het ziekenhuis
Wendy van Dijk (gespot door ML) in een speelparadijs
Erland Galjaard (meneer Wendy van Dijk) bij de Maxis
Ex-Utopiaan Tineke bij een hondenshow
Irene Moors in het tuincentrum
Dennis van der Geest in de stad
Roel van Velzen in de supermarkt
en nog wel een aardig aantal die mij zo ff niet te binnen schieten...
#3125542
Ja ook wel een aantal

Ruben van der Meer
Ruben Nicolai
Die van dat programma met die mensen met een eetstoornis, sta ik ook nog ergens mee op de foto
Anita Meijer
Xander
Jan Smit
Roel van Velzen
Frans Bauer, een tijdje mee staan praten, erg leuke vent.

En laatst liep er op mijn werk iemand over de afdeling, groette ons vriendelijk en ik vraag aan mijn collega 'goh wat heeft die man een bekend gezicht zeg...' bleek burgemeester Abouthaleb te zijn... Die komt hier regelmatig langs, ook een erg aardige man!

En nog wel een aantal waar ik nu even niet op kom
#3125545
Ik heb Leontien van Moorsel een keer gespot op een terrasje in R'dam. Peter Lusse heeft een keer "kennis gemaakt" met de zware weekendtas van mijn vriend..Die plofte zijn tas op de grond alleen daar zat de voet van Peter Lusse tussen :biggrin2:
En ik heb weleens een praatje staan maken met Michael Boogerd over onze honden, hij had een Afghaanse windhond.
Lizzy schreef: ;D ;D ;D ;D ;D ;D, echt te grappig ;D ;D ;D ;D
Ik was dan gelukkig niet zo naïef om te denken dat men foto's van mij stond te maken :biggrin2:
Maar ik begreep er echt niks van, had al eens achterom gekeken alwaar een man vriendelijk naar mij knikte....
Later snapte ik pas wie die man was ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door