Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3125477
Als ik mijn laatste nachtdienst heb gehad duik ik halverwege de dag even op de bank , even een dutje doen .
Ik slaap dan eigenlijk onrustig . Of ik ga dromen .

En ik had zo,n mooie droom  :-* :-* :-*
Het was mooi weer en ik was met de beide overleden oudjes aan de wandel , koets mee ....
Onderweg waren ze lekker aan het snuffelen , en aan het genieten van het zonnetje
Ik ging even op een bankje zitten , en de beide oude besjes keken mij aan met hun lieve oogjes
Beiden gingen lekker in het zonnetje liggen .....
Daarna kwamen ze weer bij me .... butler , heb je nog jammie bij je
Mogen we jammie zoeken ......
Jammie zoeken , elke grasspriet werd bekeken ... zie jij nog iets Noa ..... Nee Milo het is nu op
Dan gaan we weer wandelen ..... poeh hee ik ben moe . Ja ik ook
Nou dan gaan we maar weer samen op de uitkijk in de koets

Ik werd wakker omdat ik een snuitje tegen mij aan voelde
Maar er was geen snuitje ..... Er was geen Milo , er was geen Noa  :'(
De tranen kwamen weer even . De mooie herinneringen  :-* :-*
En natuurlijk het gevoel van voldoening . Beiden hebben een mooie leeftijd behaald

Hebben jullie nog weleens dromen ? Over de huisdieren die niet meer bij je zijn ?

Afbeelding
Door eelke
#3125481
Ik heb er eens een gehad van de kat. Tijdens een dutje na mijn operatie  (hersenen doen ingewikkeld na narcose zeg)
Ik zat ergens, Kees sprong op schoot, gaf een kopje precies zoals hij deed: met zijn bek langs je wang, lipje opgefrommeld waardoor er wat kattenspeeksel achter blijft, doorlopen, en dan zo nog met zn staart langs je neus. En op dat moment besefte ik, hee dat kan niet, die is al dood! En toen werd ik wakker terwijl de tranen al over mijn wangen liepen. Heel vreemd.
Alle details waren er ook. Van de gore lucht uit zijn bek tot de kattengrid lucht uit zijn staart.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3125500
Heb laatst wel heeeel fijn gedroomd, niet zozeer over huisdieren die er niet meer zijn;
wij hebben een vrij hecht vriendengroepje en ik heb dus gedroomd dat wij met ons achten een oude fabriekshal hebben gekocht en die omgetoverd tot 4 eigen huizen met in het midden een grote gezamenlijke ruimte waar we als we wilden met z'n allen konden koken, eten en leven, heerlijk grote tuin erbij wat we voor een deel ook tot moestuin bedacht.

Wij zijn de enige die honden hebben, de rest hebben kinderen, dus voor hen was het ook allemaal super leuk natuurlijk. Van de 4 mannen werken er 3 voornamelijk in de avond en op die manier hadden wij dames dus altijd volwassen gezelschap aan tafel.

Wel had ik in mijn droom ook nog bedacht dat we er allemaal heel goed over na moesten denken, uiteindelijk was het niet zoals een gewoon huis was je verkoopt als het niet bevalt!

Ik werd ook echt wakker dat ik dacht oooooh, dat was best leuk! Toevallig gingen we die dag weg met z'n allen en had ik het verteld, onze (stiekem een beetje teleurgestelde) gedachte was als 1e dat wij in onze woonplaats helemaal niet zo'n fabriekshal hebben grappig genoeg was de rest ook enthousiast over mijn droom
Door Summerditches
#3125501
Wat een mooi verhaal mooie droom..ik heb er niet 1 die ik zo concreet noemen kan maar ik kan weleens echt een paar uur met zo'n raar gevoel lopen na zo'n indrukwekkende droom..t doet toch wat met je
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door