Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door S
#3124975
Al vanaf hij gespeend is, krijgt mijn hond, een 1jarige Golden, KVV en regelmatig BARF. Het is altijd al met ups en downs gegaan; de ene keer vreet hij een kilo in ene, de andere keer wil hij een dagje vasten. De ene keer eet hij een hele lamskop op, de andere keer kijkt hij nog niet eens naar een kippennekje...

Maar wat wel constant is, is zijn liefde voor groenten en fruit.  ???

We kunnen thuis geen groente of een stukje fruit eten zonder dat er gedeeld moet worden met hondlief. Op zich niet zo erg natuurlijk, maar ik vraag me toch af of dit ergens op kan wijzen...? Wil er geen onnodig drama van maken, maar het is soms wel frustrerend wanneer hij zijn eigen eten laat staan, maar erg veel interesse toont als ik mijn paprika aan het snijden ben. Ik probeer er ook geen gewoonte van te maken om hem altijd iets te geven, maar eerlijk is eerlijk: het is wel een beetje schattig om te zien wat hij wel/niet graag lust. Alleen het verschil tussen wispelturig zijn qua 'eigen' voeding en zijn liefde voor groenten en fruit lijkt me zo raar.  :biggrin2:
#3125383
Volgens mij is dit een gevalletje van: negeren! Als hij niet wil eten, pech voor hem. Wil hij jullie groente of fruit: ook pech voor hem! Mijn Golden kon ook altijd de appels of komkommers uit mijn hand kijken, niet normaal. Maar juist als hij dat deed, negeerde ik hem en kreeg hij niks.
Wat doet hij als je groente toevoegt aan zijn kvv of barfmenu?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door