Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3124584
Ik neem op warme dagen als wij gaan rijden altijd een fles koud water mee met ijsklontjes (smelt onderweg) en als we rijden heb ik de 2 ruiten voor helemaal open.
Als we even moeten wachten gaan alle deuren open. Ik zou mijn hond of andere dieren nooit even 5 minuten in de auto laten zonder toezicht!

Ik geef ze dan ook komkommer en banaan (knaagdieren en honden) voor meer vochtinname!
Laatst gewijzigd door Tamara op za 13 jun 2015, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door fransbulletje
#3124603
Ongelofelijk dat het ondanks alle waarschuwingen, filmpjes, berichten ieder jaar weer gebeurd.
De auto is een oven daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om dat te snappen lijkt me  :-X
Arme dieren...

Maar ja ik werd van de week nog heel raar aangekeken omdat ik mijn pup van 10 weken over de weg droeg naar het grasveld. Hij kon toch zelf wel lopen? Zet jij je blote voet maar eens op het asfalt met 30 graden en de zon er de hele dag op....is echt niet fijn en zo vlak boven het asfalt is het bloedheet.  Kreeg daarop geen reactie meer  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door