Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3124445
Donderdag gaan manlief en ik een lang weekend naar Barcelona,onderkomen voor 4 nachten op een zeilbootje in Olymic Port. Gekregen van mijn lieve kinderen voor mijn 50ste en Omdat we 30 jaar getrouwd zijn,maar vooral omdat ze van ons houden (had er al in een eerder topic over geschreven).
Maar wat het nog meer bijzonder maakt,is dat manlief maandag gaat tekenen voor een meer dan fantastische baan :D ,na 2.5 jaar werkeloos zijn!(uhum ja,bijstand geproefd :'()
Wij komen maandag de 22ste weer terug en die dinsdag begint hij! Ik zal hem missen,maar ben zo blij ::)
Door Lizzy
#3124460
Radja schreef: Donderdag gaan manlief en ik een lang weekend naar Barcelona,onderkomen voor 4 nachten op een zeilbootje in Olymic Port. Gekregen van mijn lieve kinderen voor mijn 50ste en Omdat we 30 jaar getrouwd zijn,maar vooral omdat ze van ons houden (had er al in een eerder topic over geschreven).
Maar wat het nog meer bijzonder maakt,is dat manlief maandag gaat tekenen voor een meer dan fantastische baan :D ,na 2.5 jaar werkeloos zijn!(uhum ja,bijstand geproefd :'()
Wij komen maandag de 22ste weer terug en die dinsdag begint hij! Ik zal hem missen,maar ben zo blij ::)
Wat ontzettend HEERLIJK voor jullie, wat een geweldig nieuws allemaal :-*. Echt een MEGA geweldig kado hee. Zo lief van jullie kinderen :-*. En dan een baan, yes yes  yes, echt 3 dubbel gefeliciteerd :-* :-* :-*
Door keetje
#3124472
Fantastisch nieuws. Een heerlijke vakantie en als kers op de taart weer een baan voor meneer! :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3124482
Oh, gefeliciteerd voor manlief! !
Wat ontzettend fijn voor jullie, geniet van jullie geweldige vakantie! !
Gebruikersavatar
Door Radja
#3124525
Genieten gaan we nu voor 1000% doen! Gewoon zo heerlijk om zonder zorgen en me bezwaard (geef toch geld uit),te voelen een lang weekend weg te gaan! Fiets huren en alles bekijken,Mont Juïc op met de kabelbaan. Fietstour met gids om op Tibidabo te fietsen! En natuurlijk heerlijk uiteten! En dan slapen op het water,op mijn ozo geliefde Middellandse zee!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door