Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lyadeh
#3124434
Hallo,
De poes van onze zoon heeft een ontstoken oog.Er ligt een grijze waas over.Ze knijpt het dicht maar lijkt er geen last vante hebbenZe krijgt er een  antibacteriele  zalf voor.Ook blijkt ze een soort pit in haar oog te hebben.De opmerking van de  da. Waar mijn zoon was vond hij niet prettig(als het niet weg wil en ze blijft last houden kan het oog er zo uit,!)We zijn nu eigenlijk op zoek naar een  da.die wat meer met ogen heeft!  Kent iemand een da.?In Sneek zat Gutteling?maar hij houdt  geen  praktijk meer.Liefst in het noorden van  het land
Gebruikersavatar
Door koekje
#3124479
Misschien wel bot gebracht door de DA, maar op zich is het geen heel slecht advies. Een ziek oog wat niet beter gemaakt kan worden geeft last en verminderde kwaliteit van leven.
Het staat jullie altijd vrij voor een second opinion een andere DA te bezoeken. Ik ben niet genoeg thuis in die contreien om te vertellen waar je allemaal terecht kunt.

Ik heb wel goede ervaringen gehoord over Annemarie Verbruggen. Zij werkt in Rotterdam en Roosendaal.
Door hamada
#3124566
Onze Prince bleek toen we hem kregen verregaande entropion te hebben, waardoor zijn oog chronisch onstoken was. Toen hij voldoende aangesterkt was van de flinke verwaarlozing heeft de dierenarts zijn oog verwijderd. De haren waren op enkele plaatsen door het hoornvlies gesleten
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door