Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Thurin
#3124324
Inmiddels zijn we al weer flink wat weekjes verder en is het tijd voor een update.....

De chemokuren zijn achter de rug....eindelijk niet meer elke week naar het ziekenhuis meer.
Nu heb ik deze week alle onderzoeken en scans gehad en de oncoloog was verbaasd over het resultaat.....er is GEEN tumor meer te vinden.
Dus de 5,5 cm grote Tumor waar ik mee begon is helemaal opgegeten door de chemo!!! YES YES YES 1-0 voor mij

Wel gaat het behandelplan door zoals gepland.
Binnenkort zal ik geopereerd worden en krijg ik een borstamputatie. Daarna 3 weken elke dag bestralingen en dan nog 1 jaar lang chemo om de 3 weken voor de zekerheid.

Ik weet het is nog een lange en pittige weg te gaan maar ik wilde jullie dit nieuws niet onthouden.

Groetjes
Deborah
Laatst gewijzigd door Thurin op wo 09 dec 2015, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lida. S
#3124325
Nog een lange weg te gaan, maar gelukkig ziet het er goed uit. Geen tumor meer te zien, dat is fantastisch.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3124330
Nog een lange weg te gaan, maar dit heb je toch mooi alvast maar voor elkaar! Heel veel succes met het verdere traject! :-*
Door Lizzy
#3124332
:circle: :circle: :circle: :circle:

Wow, wat fijn om te lezen! Gewoon geen tumor meer joh!!!! Echt geweldig!!!!

Het is zeker een lange pittige weg, die je af moet leggen. Maar dit wetende is dat toch een heeeeel goed uitgangspunt! Heel veel sterkte, met wat je nog allemaal te wachten staat :-*
Door Anne in Zweden
#3124340
Wauw, wat een opsteker, om te weten dat je lichaam met succes vecht tegen de tumor! Ik wens je alle sterkte toe bij het doorlopen van de rest van het traject!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door