Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3124008
Ja hier wel  :)

Ik werkte indertijd op de Keizersgracht in Amsterdam , ik stapte uit de tram en liep richting werk
Opeens zag ik een vrouw , waarvan ik dacht ... wat kom jij me bekend voor  ::)
En opeens viel mijn kwartje  :biggrin2: Dat was Mieke van der Weij . Ze heeft o.a voor de NCRV gewerkt .

En we stonden samen op La Palma op onze bagage te wachten
Zie ik tegenover me een man staan ... hmm bekend gezicht  ::)
Stoot manlief me aan , kijk daar staat Gerard Arninkhof van het journaal
#3124028
Ja, ben ze wel eens tegengekomen.

In de supermarkt in drachten o.a. Michel Breuer, toenmalig speler bij sc Heerenveen.
Ook zijn we een keer ugur yilderim daar tegengekomen waarop mijn vriend zei 'zag je dat?' Waarop ik antwoord 'ja, zijn broek hing zo ongeveer onder zijn kont'. Kreeg toen te horen dat hij dat niet bedoelde maar dat het yilderim was (vond het al wel bekend gezicht  ::) )

Of wilibrord frequin die de deur van mooie oude kerk voor ons open hield toen wij er uit liepen (moest mijn vriend mij ook op wijzen Door te vragen of ik wel zag wie dat was)

Kortom, het kan best zijn dat ik ze vaker tegenkom dan ik denk  ;D
#3124031
Ik kom regelmatig Rob "daarwordtiknietvrolijkvan" Geus tegen bij de supermarkt.
De achtertuin van oud voetballer Regi Blinker grenst aan het begin van onze straat.
Oh ja, toppie joppie Inge de Bruin zie ik hier ook wel eens rondlopen.
#3124088
Ja, Marcel van Dam, (oud politicus). Antoinette Hertsenberg, Ramses Shaffy, Edwin Rutte (lust je nog een broodje poep), (toen nog)Koningin Beatrix met gevolg, oa prinsjes, Robert ten Brink. En nog een stel waar ik de namen even niet van weet.
#3124107
Waar ik vroeger met mijn ouders woonde in Amsterdam woonde Sjonnie Jordaan bij ons om de hoek,
Sjaak Mulder, (oud Ajax speler) had vroeger een sigarenwinkel vlak bij ons, (toen nog) koningin Beatrix,
toen we n paar jaar geleden op de Azoren op vakantie waren zat Bennie Jolink (van Normaal) bij ons in t hotel, vorig jaar Roel van Velzen bij de Gamma hier, heel wat eigenlijk  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door