Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3123610
Het zit er weer op. We zitten op t vliegveld te wachten. Over een uur vertrekt t vliegtuig naar huis. Het was geweldig. Zo mooi, en we hebben zoveel gezien in een paar dagen. Overigens,  het eerste wat we zagen was een super grote dieren speciaal zaak. Helaas geen Barf of KVV, alleen wat worsten die buiten de koelkast houdbaar zijn.  Maar verder geen kritiek op Wenen of de mensen. Zo mooi, zo schoon en iedereen zo vriendelijk en behulpzaam, Ongelooflijk.  4 dagen is echt te kort. Ik hoop hier echt nog een keer terug te komen
Door Lizzy
#3123618
Wat ontzettend fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad Lida! Echt, je hebt het als niemand verdiend! Goede reis terug naar huis!
Gebruikersavatar
Door Irta
#3123704
Ontzettend fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Kan me voorstellen dat deze dagen je "na" (is nog niet voorbij natuurlijk) alle stress van de afgelopen tijd erg veel goed gedaan hebben.
Door Anne in Zweden
#3123876
Fijn dat je heerlijk hebt kunnen genieten! Ik ben zelf één keer in Wenen geweest, en wat mij opviel is dat honden overal mee naar binnen mochten, ook in restaurants! :o Prima volk, die Oostenrijkers! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door