Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3123529
Met mijn nieuwe camera:

Afbeelding

Kon natuurlijk niet mislukken met onze jongens als onderwerp..... :biggrin2: :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3123547
Danny schreef: Mooi hoor, wat heb je voor camera gekocht?
Een simpele Danny. De Sony Cybershot DSC-HX50. Veel automatische functies, maar ook voldoende mogelijkheden tot handmatig instellen. Als de cursus weer gegeven gaat worden, wil ik in september 6 dagen digitale fotografie gaan doen.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3123570
dinky89 schreef: Wat zitten ze mooi synchroon ;-)
Daar zijn ze heel erg goed in Dinky. In dit geval waren ze de baas aan het nakijken die de auto op ging halen, zodat Joep niet teveel hoefde te lopen.
Door fransbulletje
#3123571
[quote="Pauline"]
Een simpele Danny. De Sony Cybershot DSC-HX50. Veel automatische functies, maar ook voldoende mogelijkheden tot handmatig instellen. Als de cursus weer gegeven gaat worden, wil ik in september 6 dagen digitale fotografie gaan doen.
[/quote]

Heb dezelfde camera, superding en je kunt er ook leuke filmpjes mee maken.
Heel gebruikersvriendelijk!
Veel plezier ermee!
Door Lizzy
#3123586
Wow, MOOI Pauline! Ja, met zo'n onderwerp kun je natuurlijk geen lelijke foto's maken maar de kwaliteit van de foto is erg mooi!!!
Door zurca
#3123693
Met zulke modellen kan het inderdaad niet mis gaan :-*
Ze staan er mooi op Pauline....veel plezier met je nieuwe camera :)
Door Jantina
#3123812
[quote="fransbulletje"]

Heb dezelfde camera, superding en je kunt er ook leuke filmpjes mee maken.
Heel gebruikersvriendelijk!
Veel plezier ermee!
[/quote]

Ik heb 'm ook! Ik krijg alleen mijn filmpjes niet op mijn PC en ik krijg ook de koppeling met mijn smartphone niet voor elkaar  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door