Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3123167
Ik zou het graag willen zien, maar ja, vanuit Duitsland mag ik niet kijken en helaas is de Nederlandse zender voor Nederlanders (en Belgen)  in het buitenland, BVN, van satteliet gewisseld, waardoor ik ook niet via de satteliet kijken kan :( De bekende proxy diensten / plugins voor de webbrowser werken vaak niet.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3123516
Ja, dit soort dingen maakt dat bij mij het vertrouwen in de overheid en het medische wereldje al jaren tot een absoluut nulpunt is gedaald. Ik vrees dat ik mezelf ook tot één van de slachtoffers van hormoonverstorende stoffen mag rekenen. En met mij nog vele anderen. Maar economische belangen gaan voor. Zelfs al kost dit geintje naast het persoonlijke leed van de slachtoffers de staat ook nog eens miljarden.  :-\
Door Ramses1
#3123520
Sonja schreef: Ja, dit soort dingen maakt dat bij mij het vertrouwen in de overheid en het medische wereldje al jaren tot een absoluut nulpunt is gedaald. Ik vrees dat ik mezelf ook tot één van de slachtoffers van hormoonverstorende stoffen mag rekenen. En met mij nog vele anderen. Maar economische belangen gaan voor. Zelfs al kost dit geintje naast het persoonlijke leed van de slachtoffers de staat ook nog eens miljarden.  :-\
>:( >:( >:(

Vreselijk!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3123608
Anne in Duitsland schreef: Nee, hij blijft maar rondjes draaien (dat cirkeltje in het midden). Maar dankzij de tekst weet ik ongeveer waar het over ging, dank je. Lekker fijn weer allemaal. :-X
Eventueel heb ik de uitzending als download.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door