Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3123231


Niet slecht voor een 14-jarige man die tijd geleden bar slecht liep. Hij wordt langzaam weer wat instabieler en ik baaaaaaal dat hij maagklachten heeft, want de pijnstiller werkt overduidelijk. Dit stond niet gepland, maar hij wilde zo ontzettend graag, dan gooi je toch twee keer voor de man.
Laatst gewijzigd door Lil op wo 10 jun 2015, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3123282
BlissSpirit schreef: Afbeelding Afbeelding heerlijk toch?
Hij heeft er echt lol in.
Zeer kostbare momentjes.  :-*
Door DJ_Doerak_Tucker
#3123319
Zo hé, ik vind dat hij goed loopt hoor! Krachtig wegrennen (natuurlijk maar een momentopname) en stevig afremmen zonder instabiliteit. Balen dat je zien dat hij weer achteruit gaat en dat hij last heeft van zijn maag, En het is vast al voorbij gekomen: een maagbeschermer? Al dan niet natuurlijk? DJ krijgt al jaren previcox zonder (zichtbare) klachten. Maar goed, elke hond reageert verschillend op pijnstilling. Lastig hoor!
Door Lil
#3123397
DJ en Doerak schreef: Zo hé, ik vind dat hij goed loopt hoor! Krachtig wegrennen (natuurlijk maar een momentopname) en stevig afremmen zonder instabiliteit. Balen dat je zien dat hij weer achteruit gaat en dat hij last heeft van zijn maag, En het is vast al voorbij gekomen: een maagbeschermer? Al dan niet natuurlijk? DJ krijgt al jaren previcox zonder (zichtbare) klachten. Maar goed, elke hond reageert verschillend op pijnstilling. Lastig hoor!
Ja, ulcogant en nu zitac. Van de previcox erge uremie gehad want maag en darmbloedingen. 6 jaar geleden maag en darmbloeding op rimadyl gehad. Tussendoor 5 jaar zonder klachten metacam gehad, maar ja na 5 jaar hielp die totaal niet meer. Dat is normaal dat het uitgewerkt raakt. De trocoxil krijgt hij nog niet zo lang, maar hij gaat pure gal spugen dwars door de zitac en ulcogant heen. Dus daar moeten wij mee stoppen. Helaas inderdaad want ja dit is zeer uitzonderlijk goed, ook voor een momentopname!
Een maand geleden hoefde hij geen bal en dan zag ik gisteren dit.  :D :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door